logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Kożuchowska ambasadorką Avon

  PR 17.01.2017, przeczytano 2580 razy
ilustracjastrzałka

Małgorzata Kożuchowska została „twarzą” AVON w wyjątkowym okresie, czasie gdy marka świętuje 25-lecie w Polsce. Wizerunek artystki pojawi się w zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej linii do makijażu AVON TRUE oraz nowego zapachu Viva La Vita.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-kozuchowska-ambasadorka-avon,31115,artykul.html

25 lat to okres, w którym styl i postrzeganie piękna przez Polki przeszło fascynującą ewolucję. Przez cały ten czas marka AVON nieustannie rozmawiała ze swoimi klientkami – obserwowała zmiany i odpowiadała na rodzące się potrzeby nowymi kosmetykami. Przez ten okres marka współpracowała też z wieloma gwiazdami, m. in. Małgorzatą Sochą i Justyną Steczkowską. W ten wyjątkowy dla firmy rok – 25-lecie działalności w Polsce, AVON zaprosił do współpracy Małgorzatę Kożuchowską, uznaną aktorkę teatralną, filmową i telewizyjną.

- Ciesze się, że mogę dołączyć do rodziny AVON – marki, która od lat nie tylko dba o urodę milionów kobiet, ale również prowadzi wiele działań społecznych na ich rzecz. Jest symbolem piękna i niezależności. Mam nadzieję, że nasze wspólne działania spotkają się z zainteresowaniem wielbicielek tej marki  a może nawet uda nam się wspólnie dotrzeć do tych, którzy dopiero się jej przyglądają - powiedziała Małgorzata Kożuchowska.

Premierze Małgorzaty Kożuchowskiej w roli ambasadorki AVON towarzyszyć będą zakrojone na szeroką skalę kampanie promocyjne linii do makijażu AVON TRUE oraz nowego zapachu inspirowanego włoskim stylem życia Viva La Vita.

- Małgosia stała się częścią ważnej społeczności, która pragnie rozmawiać o pięknie kobiet. Jest to też społeczność, która głósno mówi o sprawach ważnych dla kobiet – profilaktyce raka piersi i walce z przemocą w rodzinie. Jesteśmy przekonani, że dzięki Małgosi, nasz głos słyszany będzie jeszcze mocniej a równolegle – jeszcze więcej Polek stanie się fankami naszych kosmetyków. – powiedział Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji AVON Cosmetics Polska.

Swoje 25-lecie AVON rozpoczyna z nową strategią „Porozmawiajmy o pięknie”. Działania promocyjne nowych kosmetyków obejmować przede wszystkim telewizję (w tym program telewizyjny stworzony dla AVON), prasę, internet, z dużym naciskiem na media społecznościowe. 6 lutego startuje szerokozasięgowa ogólnopolska kampania telewizyjna, w której emitowane będą spoty reklamowe perfum Viva la Vita z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, zrealizowane w samym sercu Rzymu. Koncepcję kreatywną spotów stworzyła agencja Santo Buenos Aires, za produkcję odpowiada agencja Indiana Productions, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Strategia „Porozmawiajmy o pięknie” została stworzona we współpracy z CPC Brand Consultants.

Źródło: AVON Cosmetics Polska

www.avon.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764