logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Kożuchowska i Avon promują profilaktykę raka piersi

  PR 17.07.2018, przeczytano 1554 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę 14 lipca, na olsztyńskiej Plaży Miejskiej, pojawiła się Ambasadorka AVON, Małgorzata Kożuchowska. Jej obecność była nieprzypadkowa - całe zamieszanie to wynik akcji AVON Kontra Rak Piersi, promującej profilaktykę raka piersi, w ramach Słonecznej Stacji Polsatu. Podczas eventu można było spotkać również Siostry ADiHD, które zachęcały młode Polki do regularnych badań.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-kozuchowska-i-avon-promuja-profilaktyke-raka-piersi,37271,artykul.html

W miniony weekend Olsztyn był kobiecą stolicą Polski. Nie tylko ze względu na wszechobecne różowe dekoracje i gadżety, ale przede wszystkim dlatego, że tematem numer 1 była profilaktyka raka piersi. W ramach Słonecznej Stacji AVON zorganizował różową strefę AVON Kontra Rak Piersi, w której można było wykonać bezpłatne badanie USG, zasięgnąć porad na temat profilaktyki, a także wziąć udział w warsztatach makijażowych. Na scenie Siostry ADiHD przekonywały, że samobadanie powinno być rytuałem każdej nowoczesnej, dbającej o siebie kobiety - stały punkt w kalendarzu jak wizyta u fryzjera czy kosmetyczki.

W strefie AVON Kontra Rak Piersi można było spotkać ambasadorkę marki – Małgorzatę Kożuchowską. Aktorka zapewnia, że mimo bardzo napiętego grafiku i wielu obowiązków, nie zapomina o badaniach kontrolnych i do tego samego zachęca wszystkie Polki. Badam się i przypominam bliskim mi kobietom, by to robiły. Pamiętajmy, że każda z nas jest czyjąś córką, siostrą, najlepszą przyjaciółką, partnerką, żoną, a przede wszystkim mamą, więc badajmy się dla siebie i dla naszych bliskich. Każda z nas powinna badać swoje piersi, ponieważ to może uratować nam życie – mówi gwiazda.

Różowa strefa AVON Kontra Rak Piersi jest częścią cyklu imprez Słoneczna Stacja, organizowanych w nadmorskich i mazurskich miejscowościach, wspólnie przez AVON, 4FunTV oraz Telewizję Polsat. Jest to projekt, podczas którego organizatorzy chcą zachęcić wypoczywających do aktywnego i bezpiecznego spędzania czasu podczas wakacji. Ekipa 4FUN.TV w składzie: Siostry ADiHD, Jacek Januszko, Ola Ciupa i Kristina Kurcheva odwiedzi 7 największych, wakacyjnych kurortów. Dla wczasowiczów przygotowano mnóstwo niespodzianek i atrakcji oraz koncerty gwiazd.

Małgorzata Kożuchowska jest ambasadorką marki AVON od stycznia 2017. Sygnuje m.in. najnowszą linię zapachów AVON EVE DISCOVERY oraz kosmetyki do makijażu AVON True. Aktorka aktywnie angażuje się również w kampanie, które stawiają kobiety w centrum uwagi – AVON Kontra Rak Piersi oraz AVON Kontra Przemoc. 

Źródło: AVON

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764