logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Kożuchowska w kampanii Avon Eve Truth

  PR 11.02.2019, przeczytano 1431 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania marki AVON pokazuje, że źródłem piękna i wewnętrznego spokoju jest akceptacja własnego ja. Współczesny świat nakłada na kobiety presję bycia perfekcyjnymi, a AVON zachęca je, by po prostu były sobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-kozuchowska-w-kampanii-avon-eve-truth,381188,artykul.html

- AVON EVE Truth to czwarty zapach w kolekcji sygnowanej przez Małgorzatę Kożuchowską, która powstała, by podkreślić każdą z odsłon kobiecości. Najnowsza kompozycja – AVON EVE Truth została stworzona dla kobiet, które czują radość z bycia sobą i chcą to pokazać całemu światu – mówi Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CE AVON.

- Zachęcamy kobiety do akceptacji siebie, do znalezienia spokoju wewnętrznego, uwierzenia, że najpiękniejsze stają się wtedy, gdy są po prostu sobą. W tej kampanii pokazujemy Małgosię Kożuchowską nie jako gwiazdę na czerownym dywanie, ale naturalną, szczęśliwą i pewną swojej kobiecości – mówi Andrzej Mytych, Dyrektor Komunikacji, Członek Zarządu w AVON Cosmetics Polska.

Małgorzata Kożuchowska pojawi się na okładce katalogu AVON nr 3/2019, dostępnego na rynku od 7 lutego. Kampania startuje 4 lutego. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych oraz na platformach VOD i Ipla. Kampania obejmuje także działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez Dział Komunikacji AVON Cosmetics Polska we współpracy z Marcinem Tyszką i agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez Dział Komunikacji AVON.

Źródło: AVON Cosmetics Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764