logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Majewska nowym dyrektorem w On Board PR

  PR 04.06.2014, przeczytano 1380 razy

Do zespołu agencji dołączyła Małgorzata Majewska, która objęła stanowisko  dyrektora ds. Obsługi Klienta w dziale Brand & Entertainment.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-majewska-nowym-dyrektorem-w-on-board-pr,21834,artykul.html

Na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za doradztwo strategiczne, zarządzanie programami komunikacji dla wybranych klientów, a także za koordynacje prac przy projektach nowobiznesowych.

Z branżą Public Relations związana jest od 14 lat. Specjalizuje się w realizacji kompleksowych programów komunikacji marek i firm, kampanii edukacyjnych, CSR, budowaniu relacji z interesariuszami oraz komunikacji kryzysowej dla klientów z różnych sektorów, a w szczególności dla FMCG, handlu detalicznego i nowych technologii. Współtworzyła i realizowała wyróżniane w Polsce i za granicą projekty z zakresu influencer marketingu.

Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu On Board PR, pracowała w MSL Warsaw (Publicis Groupe), gdzie zajmowała się doradztwem strategicznym oraz zarządzaniem programami komunikacji dla kluczowych klientów. Była odpowiedzialna m. in. za stworzenie działu Praktyki Konsumenckiej oraz zbudowanie i rozwijanie kompetencji agencji w obszarze Social Media. Współtworzyła również hub dla regionu CEE.

Jest absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego i autorką prac z zakresu historii języka polskiego.

Źródło: On Board PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764