logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Megger i Maciej Szaroleta na pokładzie Albedo Marketing

  PR 27.09.2016, przeczytano 751 razy

Albedo Marketing nie zwalnia w rozwoju agencji. Intensywny rozwój wszystkich działów firmy, w tym rozbudowa struktur terenowych to również nowe twarze w załodze poznańskiej agencji. Stanowisko szefa działu Field Marketingu objęła Małgorzata Megger, natomiast Dyrektorem Strategii został Maciej Szaroleta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-megger-i-maciej-szaroleta-na-pokladzie-albedo-marketing,30045,artykul.html

Małgorzata Megger związana jest z branżą reklamową od ponad 10 lat. Wcześniej, jako Head of Promotion w agencji V&P zarządzała działem field marketingu, współpracując głównie z markami sektora FMCG. Realizowała również działania BTL na stanowisku Account Managera agencji X5.

Swoje doświadczenie w kierowaniu strukturami terenowymi wykorzystuje obecnie jako szef działu field marketingu w Albedo Marketing. Odpowiada za zarządzaniem ogólnopolską strukturą regionalnych menedżerów, rozbudowę oferty działań terenowych oraz nadzorowanie projektów sprzedażowych dla klientów Agencji.

Dzięki utworzeniu działu field marketingu, Albedo Marketing jest w stanie zaoferować swoim klientom kompleksową obsługę BTL. Dalszy, intensywny rozwój struktur agencji to jeden z naszych priorytetów po bardzo udanym 2015 roku, który zaowocował przyznaniem tytułu Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku
– mówi Małgorzata Megger.

Maciej Szaroleta to natomiast strateg marketingowy z 11-letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych, Public Relations, interaktywnych i „po stronie klienta”. Specjalizuje się w branży FMCG i nowych technologiach. Wcześniej kierował Działem Komunikacji Marketingowej w H+K Strategies, odpowiadał za budowanie strategii komunikacji interaktywnej w Galileo Interactive i opiekował się marką Warka w Grupie Żywiec. Twórca strategii kampanii „#ocalksiążki”, nagrodzonej „Złotymi Spinaczami 2015” w kategoriach: Public Affairs oraz Kultura i Media za kampanię.

W Albedo Marketing stoi na czele działu strategii oraz odpowiada za PR agencji. W swojej pracy koncentruje się na dotarciu do prawdziwych potrzeb konsumenta i wymiernej efektywności projektów. Odpowiadał za przygotowanie zwycięskich strategii dla takich klientów jak: Port Lotniczy Ławica, 3M Medical, Foxy i Bakuś.

Źródło: Albedo Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764