logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Niska Innovation and Digital Managerem w Vizeum Polska

  PR 26.08.2015, przeczytano 701 razy

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-niska-innovation-and-digital-managerem-w-vizeum-polska,25788,artykul.html

Na nowym stanowisku Małgosia będzie odpowiadała za rozwój kompetencji digitalowych w ramach Vizeum, rozwój narzędzi i produktów oraz za projekty innowacyjne realizowane z wykorzystaniem potencjału agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpi na tym stanowisku Pawła Kuczmę,  który objął stanowisko Client Service Directora w agencji zajmującej się kampaniami w modelu Programmatic Buying/RTB – Amnet  Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska).

Małgorzata Niska ma 5-letnie doświadczenie projektach związanych z przygotowywaniem strategii mediowych i planowaniu mediów. Małgosia jest członkiem Route 500 - międzynarodowego programu rozwoju talentów grupy Dentsu Aegis Network. Jest współautorką projektu „ Kibicuj Paczką” realizowanego dla marki Tic Tac, który został nagrodzony w konkursie Innovation Award 2015 oraz wyróżnionego przez jury Golden Arrow projektu „Biało-Czerwone autobusy”. 

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764