logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Ohme w Grupie Wirtualna Polska

  PR 29.08.2016, przeczytano 550 razy

Małgorzata Ohme dołączy do zespołu Grupy Wirtualna Polska. Od 1 września obejmie stanowisko Szefa Programowego Obszaru Lifestyle GWP. Będzie odpowiadać m.in. za linię programową obszaru, podlegającego bezpośrednio Paulinie Górskiej, Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-ohme-w-grupie-wirtualna-polska,29720,artykul.html

Małgorzata Ohme, z wykształcenia psycholog, od wielu lat związana jest z mediami. Piastowała m.in. funkcję dyrektor zarządzającej i redaktor naczelnej serwisu dla rodziców mamadu.pl (Grupa naTemat.pl) oraz magazynu „Gaga” (Valkea Media). Prowadziła programy telewizyjne „Życie od kuchni” – TVP2 i „Okiem Ohme” w TLC. Szerokiej publiczności znana jest z roli jurora w popularnym talent show „Aplauz, Aplauz” stacji TVN.

Ohme jest dyrektor zarządzającą platformy blogowej oh!me.pl i autorką licznych felietonów prasowych, m.in. w miesięczniku „Sens”.

Małgorzata Ohme ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, główny obszar tematyczny, którym się pasjonuje to psychologia dziecięca , psychoterapia rodzinna i psychologia współczesnej kobiety.

Źródło: WP

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764