logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Rozenek-Majdan w nowej kampanii Sanytol

  PR 28.01.2021, przeczytano 1422 razy
ilustracja

Z początkiem lutego startuje nowa kampania telewizyjna marki Sanytol z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, promująca Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-rozenek-majdan-w-nowej-kampanii-sanytol,389990,artykul.html

Producent produktów dezynfekujących marki Sanytol, przeznaczonych do użycia w domu, firma AC Marca, rozpoczyna kampanię promującą Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg i innych powierzchni. W ramach zaplanowanych działań na antenach telewizji Polsat, TVP oraz tematycznych kanałów Polsat, TVP i Premium TV emitowane będą spoty, w których wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan – prezenterka telewizyjna znana z programu Perfekcyjna Pani Domu emitowanego na antenie TVN. Kampania potrwa w dniach 1-28 lutego 2021 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Kreację przygotował klient.

Produkty dezynfekujące marki Sanytol to gama środków przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. W odróżnieniu od innych produktów zabijają nie tylko bakterie, ale również wirusy i grzyby. Skuteczność działania to absolutnie podstawowa cecha produktów Sanytol, która dzięki nowatorskiej formulacji jest realizowana na najwyższym poziomie. To, co dodatkowo wyróżnia produkty na tle konkurencji, to atrybut dezynfekcji, który łączy wszystkie produkty z gamy Sanytol, a brak chloru stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla domowników.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764