logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Skorwider na czele Grey:Possible

  PR 08.04.2014, przeczytano 4946 razy

Małgorzata Skorwider dołączyła do GREY group jako Managing Director JV GREY:POSSIBLE. Jej zadaniem będzie konsolidacja oferty połączonych niedawno spółek i maksymalizacja wyników realizowanych projektów digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-skorwider-na-czele-grey%3Apossible,21327,artykul.html

GREY:POSSIBLE to zespół specjalistów o kompetencjach pozwalających realizować najbardziej złożone projekty z obszaru Digital. Naszym celem będzie także zapewnienie Klientom ponadprzeciętnego ROI, które będzie wynikiem ścisłej integracji kampanii online z ATL, BTL i PR – mówi Małgorzata Skorwider.

Małgorzata Skorwider zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych od 2002 roku. Zajmowała stanowiska kierownicze jako szef Client Service i New Business Development w OS3 multimedia, a następnie w latach 2009-2011 jako Managing Director Ogilvy Interactive, utytułowanej przez magazyn MiMP Interaktywną Agencją Roku 2011. Bezpośrednio przed dołączeniem do GREY group pełniła funkcję Chief Operating Officer w ClickAd Group.

W GREY group patrzymy na marketing holistycznie. Naszą filozofią jest synergia Digitalu z kampaniami ATL, BTL i PR. Dzięki kompetencjom Gosi GREY:POSSIBLE stanie się synonimem nowej kategorii Digitalu  – mówi Rafał Baran, CEO GREY group.

Źródło: GREY group

Dodatkowe informacje:

Grey group Polska i Possible Polska tworzą joint venture od kwietnia 2013 roku. Spółki pozostają niezależne operacyjnie, ale poprzez poszerzenie i wymianę kompetencji, budują przewagę konkurencyjną nad wyspecjalizowanymi agencjami Digital, Atl, PR oraz 360 stopni.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tablety Huawei na warsztacie studentów warszawskiej ASP
Tablety to nie tylko narzędzia rozrywki, ale również pracy, w tym także tej twórczej. Aby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby kreatywnych użytkowników, firma Huawei CBG Polska podjęła współpracę z warszawską Akademią Sztuk Pięknych. Studenci z tej uczelni przeprowadzą praktyczne testy urządzeń producenta, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji...
Wycisz.to - zanieczyszczenie hałasem w kampanii Krishome
Dom, zaprojektowany zgodnie ze współczesnymi trendami architektonicznymi, wykonany z energooszczędnych materiałów, spełniający ekologiczne normy to pewność naszego bezpieczeństwa, ciszy i spokoju. Czy aby na pewno? Okazuje się, że po cichu, niezauważenie, w sferę komfortu naszego życia wkrada się hałas. Czy jest sposób, aby ograniczyć to zjawisko? Tak....
Meaningful Brands 2024: The Rise of the Change Makers
Najnowszy globalny raport Havas 2024 Meaningful Brands opisuje, w jaki sposób ludzie radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakie strategie przystosowania stosują i jak wpływa na to sposoby budowania przez marki meaningfulness.
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim innowacyjnym stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem “NieKumam” szybko zdobył szerokie grono fanów. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu podejściu do muzyki, wyrazistym tekstom oraz przełamywaniu gatunkowych...
Astara oraz reprezentowane przez nią w Polsce marki: Isuzu, Mitsubishi oraz Nissan jako pierwsze z branży motoryzacyjnej nawiązały współpracę z Polską Organizacją Reklamodawców (POR). Jest to strategiczny krok mający na celu wymianę doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nowoczesnego marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764