Małgorzata Skorwider dołączyła do GREY group jako Managing Director JV GREY:POSSIBLE. Jej zadaniem będzie konsolidacja oferty połączonych niedawno spółek i maksymalizacja wyników realizowanych projektów digitalowych.
GREY:POSSIBLE to zespół specjalistów o kompetencjach pozwalających realizować najbardziej złożone projekty z obszaru Digital. Naszym celem będzie także zapewnienie Klientom ponadprzeciętnego ROI, które będzie wynikiem ścisłej integracji kampanii online z ATL, BTL i PR – mówi Małgorzata Skorwider.
Małgorzata Skorwider zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych od 2002 roku. Zajmowała stanowiska kierownicze jako szef Client Service i New Business Development w OS3 multimedia, a następnie w latach 2009-2011 jako Managing Director Ogilvy Interactive, utytułowanej przez magazyn MiMP Interaktywną Agencją Roku 2011. Bezpośrednio przed dołączeniem do GREY group pełniła funkcję Chief Operating Officer w ClickAd Group.
W GREY group patrzymy na marketing holistycznie. Naszą filozofią jest synergia Digitalu z kampaniami ATL, BTL i PR. Dzięki kompetencjom Gosi GREY:POSSIBLE stanie się synonimem nowej kategorii Digitalu – mówi Rafał Baran, CEO GREY group.
Źródło: GREY group