logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Skorwider na czele Grey:Possible

  PR 08.04.2014, przeczytano 4791 razy

Małgorzata Skorwider dołączyła do GREY group jako Managing Director JV GREY:POSSIBLE. Jej zadaniem będzie konsolidacja oferty połączonych niedawno spółek i maksymalizacja wyników realizowanych projektów digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-skorwider-na-czele-grey%3Apossible,21327,artykul.html

GREY:POSSIBLE to zespół specjalistów o kompetencjach pozwalających realizować najbardziej złożone projekty z obszaru Digital. Naszym celem będzie także zapewnienie Klientom ponadprzeciętnego ROI, które będzie wynikiem ścisłej integracji kampanii online z ATL, BTL i PR – mówi Małgorzata Skorwider.

Małgorzata Skorwider zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych od 2002 roku. Zajmowała stanowiska kierownicze jako szef Client Service i New Business Development w OS3 multimedia, a następnie w latach 2009-2011 jako Managing Director Ogilvy Interactive, utytułowanej przez magazyn MiMP Interaktywną Agencją Roku 2011. Bezpośrednio przed dołączeniem do GREY group pełniła funkcję Chief Operating Officer w ClickAd Group.

W GREY group patrzymy na marketing holistycznie. Naszą filozofią jest synergia Digitalu z kampaniami ATL, BTL i PR. Dzięki kompetencjom Gosi GREY:POSSIBLE stanie się synonimem nowej kategorii Digitalu  – mówi Rafał Baran, CEO GREY group.

Źródło: GREY group

Dodatkowe informacje:

Grey group Polska i Possible Polska tworzą joint venture od kwietnia 2013 roku. Spółki pozostają niezależne operacyjnie, ale poprzez poszerzenie i wymianę kompetencji, budują przewagę konkurencyjną nad wyspecjalizowanymi agencjami Digital, Atl, PR oraz 360 stopni.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764