logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha ambasadorką Centrum Handlowego Forum

  PR 03.03.2015, przeczytano 572 razy
ilustracjastrzałka

Małgorzata Socha, ikona mody i stylu, czołowa polska aktorka, powróciła do Gliwic w roli ambasadorki Centrum Handlowego FORUM. W 2015 roku wystąpi we wszystkich kreacjach reklamowych tego centrum i weźmie udział w najważniejszych wydarzeniach. Najnowsza kampania „Magic moments” jest apoteozą radosnych chwil i celebracji życia. Zdjęcia do kampanii wykonał wybitny polski fotograf modowy Marcin Tyszka.

„Magiczne momenty” to wspólny mianownik wszystkich fotografii. Utrzymanych w klimacie beztroski, relaksu, a zarazem w subtelnym i zmysłowym stylu. Mieszkańcy Górnego Śląska mogą je oglądać na nośnikach reklamowych od 1 marca, tj. początku wiosennej odsłony kampanii. Jednej z kilkunastu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-socha-ambasadorka-centrum-handlowego-forum,24107,artykul.html

– Nasz przekaz marketingowy jest konsekwentny od lat: Forum to modne miejsce, w sercu miasta, w którym można ciekawie spędzić czas. W dodatku oferuje wiele atrakcji, które zapadają w pamięć. W tym roku planujemy wydarzenia, które niejednemu czy niejednej mogą odmienić życie. Pomoże nam w tym Małgosia Socha, której powrót w roli ambasadorki centrum witamy z dużą satysfakcją – komentuje Grzegorz Filipczyk, dyrektor CH FORUM, z ramienia JLL.

W sesji zdjęciowej, oprócz Marcina Tyszki, który już wcześniej pracował dla gliwickiego centrum, wzięli udział topowi specjaliści od wizerunku. Stylizację do sesji opracowała Agnieszka Ścibior, redaktor naczelna Viva!Moda; za wizaż i fryzury odpowiadali Julita Jaskółka i Adam Szaro. Kampanię opracowała i zrealizowała Firma Reklamowa KUC.

Całoroczny media plan kampanii uwzględnia zarówno media typowo miejskie (np. billboardy, city-lighty czy autobusy), jak również nośniki elektroniczne i w mediach społecznościowych (np. digital signage, Facebook). Część budżetu trafi do prasy lokalnej i regionalnej.

Źródło: Centrum Handlowe FORUM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764