logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha ambasadorką kosmetyków Anti-Âge Global

  PR 13.09.2024, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Kultowa gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej identyfikacji wizualnej i prezentuje nowe, odświeżone logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-socha-ambasadorka-kosmetykow-anti-%C3%82ge-global,405638,artykul.html

Moc roślinnej pielęgnacji

Marka Yves Rocher od lat słynie z innowacyjnych rozwiązań bazujących na składnikach roślinnych. W swoich produktach wykorzystuje najnowsze technologie i niezmiennie korzysta z darów natury. Nie inaczej było z linią Anti-Âge Global, która powstała w wyniku zaawansowanych badań laboratoryjnych połączonych z gemmoterapią, czyli nauką o pączkach roślin. To właśnie w nich znajduje się najwięcej substancji odżywczych, witamin oraz minerałów, niezbędnych do wzrostu i rozwoju rośliny. Specjaliści z laboratorium Yves Rocher udoskonalili i opatentowali proces biotechnologii roślin, uzyskując innowacyjny składnik aktywny – wyciąg z pąków roślinnych, który wykorzystano w gamie kosmetyków regenerujących skórę dojrzałą. W jej skład wchodzą kremy do twarzy i pod oczy, serum na dzień i na noc oraz kuracja rozświetlająca w kapsułkach. Do promocji zaproszono polską aktorkę, Małgorzatę Sochę.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Anti-Âge Global to jedna z naszych kluczowych serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy i prawdziwa innowacja jeśli chodzi o wykorzystanie składników roślinnych w ogólnie dostępnych produktach przeciwstarzeniowych. Współpraca z Małgorzatą Sochą jako ambasadorką tych kosmetyków jest dla nas ekscytującym krokiem w rozwoju marki. Bardzo się cieszę, że kampanię realizujemy na tak prężnie rozwijającym się i obiecującym rynku beauty, jakim jest Polska - powiedział Miroslav Kubricht, CEO Central & Eastern Europe, Yves Rocher.

Kampania z ambasadorką, Małgorzatą Sochą

We wrześniu marka Yves Rocher rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową z polską ambasadorką linii Anti-Âge Global. Prowadzone są działania OOH (Out of home), kampania wizerunkowa w magazynach drukowanych i online, kampania display, komunikacja na kanałach social media marki Yves Rocher Polska i na profilu Małgorzaty Sochy na Instagramie.

Kampania została zrealizowana przez zespół Yves Rocher we współpracy z domem mediowym Media Direction OMD oraz Drum Polska, który jest odpowiedzialny za koordynację współpracy z ambasadorką i produkcji sesji zdjęciowej, zakup przestrzeni OOH oraz przygotowanie materiałów wizualnych. Zakup mediów oraz działania wizerunkowe i media relations na polskim rynku realizuje Klaudia Lis, PR & Communication Manager, która związana jest z marką Yves Rocher od 2 lat. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmował się dom produkcyjny 9production.

Nowa identyfikacja wizualna

Marka Yves Rocher, która powstała we Francji pod koniec lat 50., a w Polsce jest obecna od ponad 30 lat, zmienia też swoją identyfikację wizualną. Uproszczony logotyp i nowe odcienie zieleni, nawiązujące do botanicznych tradycji firmy, stanowią kolejny krok w rozwoju marki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Yves Rocher

www.yves-rocher.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764