Kultowa gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej identyfikacji wizualnej i prezentuje nowe, odświeżone logo.
Moc roślinnej pielęgnacji
Marka Yves Rocher od lat słynie z innowacyjnych rozwiązań bazujących na składnikach roślinnych. W swoich produktach wykorzystuje najnowsze technologie i niezmiennie korzysta z darów natury. Nie inaczej było z linią Anti-Âge Global, która powstała w wyniku zaawansowanych badań laboratoryjnych połączonych z gemmoterapią, czyli nauką o pączkach roślin. To właśnie w nich znajduje się najwięcej substancji odżywczych, witamin oraz minerałów, niezbędnych do wzrostu i rozwoju rośliny. Specjaliści z laboratorium Yves Rocher udoskonalili i opatentowali proces biotechnologii roślin, uzyskując innowacyjny składnik aktywny – wyciąg z pąków roślinnych, który wykorzystano w gamie kosmetyków regenerujących skórę dojrzałą. W jej skład wchodzą kremy do twarzy i pod oczy, serum na dzień i na noc oraz kuracja rozświetlająca w kapsułkach. Do promocji zaproszono polską aktorkę, Małgorzatę Sochę.
- Anti-Âge Global to jedna z naszych kluczowych serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy i prawdziwa innowacja jeśli chodzi o wykorzystanie składników roślinnych w ogólnie dostępnych produktach przeciwstarzeniowych. Współpraca z Małgorzatą Sochą jako ambasadorką tych kosmetyków jest dla nas ekscytującym krokiem w rozwoju marki. Bardzo się cieszę, że kampanię realizujemy na tak prężnie rozwijającym się i obiecującym rynku beauty, jakim jest Polska - powiedział Miroslav Kubricht, CEO Central & Eastern Europe, Yves Rocher.
Kampania z ambasadorką, Małgorzatą Sochą
We wrześniu marka Yves Rocher rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową z polską ambasadorką linii Anti-Âge Global. Prowadzone są działania OOH (Out of home), kampania wizerunkowa w magazynach drukowanych i online, kampania display, komunikacja na kanałach social media marki Yves Rocher Polska i na profilu Małgorzaty Sochy na Instagramie.
Kampania została zrealizowana przez zespół Yves Rocher we współpracy z domem mediowym Media Direction OMD oraz Drum Polska, który jest odpowiedzialny za koordynację współpracy z ambasadorką i produkcji sesji zdjęciowej, zakup przestrzeni OOH oraz przygotowanie materiałów wizualnych. Zakup mediów oraz działania wizerunkowe i media relations na polskim rynku realizuje Klaudia Lis, PR & Communication Manager, która związana jest z marką Yves Rocher od 2 lat. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmował się dom produkcyjny 9production.
Nowa identyfikacja wizualna
Marka Yves Rocher, która powstała we Francji pod koniec lat 50., a w Polsce jest obecna od ponad 30 lat, zmienia też swoją identyfikację wizualną. Uproszczony logotyp i nowe odcienie zieleni, nawiązujące do botanicznych tradycji firmy, stanowią kolejny krok w rozwoju marki.
Źródło: Yves Rocher