logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha ambasadorką kosmetyków Anti-Âge Global

  PR 13.09.2024, przeczytano 291 razy
ilustracjastrzałka

Kultowa gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej identyfikacji wizualnej i prezentuje nowe, odświeżone logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-socha-ambasadorka-kosmetykow-anti-%C3%82ge-global,405638,artykul.html

Moc roślinnej pielęgnacji

Marka Yves Rocher od lat słynie z innowacyjnych rozwiązań bazujących na składnikach roślinnych. W swoich produktach wykorzystuje najnowsze technologie i niezmiennie korzysta z darów natury. Nie inaczej było z linią Anti-Âge Global, która powstała w wyniku zaawansowanych badań laboratoryjnych połączonych z gemmoterapią, czyli nauką o pączkach roślin. To właśnie w nich znajduje się najwięcej substancji odżywczych, witamin oraz minerałów, niezbędnych do wzrostu i rozwoju rośliny. Specjaliści z laboratorium Yves Rocher udoskonalili i opatentowali proces biotechnologii roślin, uzyskując innowacyjny składnik aktywny – wyciąg z pąków roślinnych, który wykorzystano w gamie kosmetyków regenerujących skórę dojrzałą. W jej skład wchodzą kremy do twarzy i pod oczy, serum na dzień i na noc oraz kuracja rozświetlająca w kapsułkach. Do promocji zaproszono polską aktorkę, Małgorzatę Sochę.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Anti-Âge Global to jedna z naszych kluczowych serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy i prawdziwa innowacja jeśli chodzi o wykorzystanie składników roślinnych w ogólnie dostępnych produktach przeciwstarzeniowych. Współpraca z Małgorzatą Sochą jako ambasadorką tych kosmetyków jest dla nas ekscytującym krokiem w rozwoju marki. Bardzo się cieszę, że kampanię realizujemy na tak prężnie rozwijającym się i obiecującym rynku beauty, jakim jest Polska - powiedział Miroslav Kubricht, CEO Central & Eastern Europe, Yves Rocher.

Kampania z ambasadorką, Małgorzatą Sochą

We wrześniu marka Yves Rocher rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową z polską ambasadorką linii Anti-Âge Global. Prowadzone są działania OOH (Out of home), kampania wizerunkowa w magazynach drukowanych i online, kampania display, komunikacja na kanałach social media marki Yves Rocher Polska i na profilu Małgorzaty Sochy na Instagramie.

Kampania została zrealizowana przez zespół Yves Rocher we współpracy z domem mediowym Media Direction OMD oraz Drum Polska, który jest odpowiedzialny za koordynację współpracy z ambasadorką i produkcji sesji zdjęciowej, zakup przestrzeni OOH oraz przygotowanie materiałów wizualnych. Zakup mediów oraz działania wizerunkowe i media relations na polskim rynku realizuje Klaudia Lis, PR & Communication Manager, która związana jest z marką Yves Rocher od 2 lat. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmował się dom produkcyjny 9production.

Nowa identyfikacja wizualna

Marka Yves Rocher, która powstała we Francji pod koniec lat 50., a w Polsce jest obecna od ponad 30 lat, zmienia też swoją identyfikację wizualną. Uproszczony logotyp i nowe odcienie zieleni, nawiązujące do botanicznych tradycji firmy, stanowią kolejny krok w rozwoju marki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Yves Rocher

www.yves-rocher.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764