logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha testuje sofę w najnowszym spocie Salonów Agata

  PR 13.02.2020, przeczytano 152 razy

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie spot Salonów Agata z najnowszą historią z udziałem Małgorzaty Sochy, ambasadorki marki. Podobnie jak poprzednie kreacje reklamowe, nowy spot także zaskakuje widzów nieszablonową i humorystyczną konwencją. Małgorzata Socha ponownie wciela się w rolę doradcy, który potrafi pomóc w zakupie nawet najbardziej wymagającym klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-socha-testuje-sofe-w-najnowszym-spocie-salonow-agata,385667,artykul.html

Bohaterami nowego spotu reklamowego są mąż i żona, którzy stają przed nie lada wyzwaniem – wyborem wymarzonej sofy. Para szuka modelu, który sprosta ich oczekiwaniom. Takie decyzje często stają się powodem drobnych sprzeczek małżeńskich – żona szuka modelu idealnego – miękkiego i wygodnego, mąż natomiast podchodzi do sprawy z mniejszym zaangażowaniem. Z pomocą bohaterom przychodzi Małgosia Socha, która bez trudu odnajduje się w tej sytuacji i staje się dzielnym testerem mebla.

- Konsekwentnie realizujemy przyjętą przez nas koncepcję kreatywną całej serii spotów reklamowych marki Agata, a najnowsza historia jest tego doskonałym dowodem. Perypetie bohaterów ukazane są jak zawsze w przewrotny i nieco przejaskrawiony sposób. Chcemy, żeby każdy widz mógł znaleźć w nich pierwiastek siebie oraz spojrzeć z humorem i dystansem na codzienne sytuacje, które mogą przytrafić się każdemu z nas – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu i Internecie towarzyszy również informacja o akcji promocyjnej w sieci salonów. Od 12 lutego do 7 marca Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 30 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatów – aż do 30% na wszystkie produkty.

Za kreację i realizację całej kampanii „Dla każdego coś” odpowiada agencja PZL.

Źródło: Agata SA.

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764