logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha testuje sofę w najnowszym spocie Salonów Agata

  PR 13.02.2020, przeczytano 364 razy

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie spot Salonów Agata z najnowszą historią z udziałem Małgorzaty Sochy, ambasadorki marki. Podobnie jak poprzednie kreacje reklamowe, nowy spot także zaskakuje widzów nieszablonową i humorystyczną konwencją. Małgorzata Socha ponownie wciela się w rolę doradcy, który potrafi pomóc w zakupie nawet najbardziej wymagającym klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-socha-testuje-sofe-w-najnowszym-spocie-salonow-agata,385667,artykul.html

Bohaterami nowego spotu reklamowego są mąż i żona, którzy stają przed nie lada wyzwaniem – wyborem wymarzonej sofy. Para szuka modelu, który sprosta ich oczekiwaniom. Takie decyzje często stają się powodem drobnych sprzeczek małżeńskich – żona szuka modelu idealnego – miękkiego i wygodnego, mąż natomiast podchodzi do sprawy z mniejszym zaangażowaniem. Z pomocą bohaterom przychodzi Małgosia Socha, która bez trudu odnajduje się w tej sytuacji i staje się dzielnym testerem mebla.

- Konsekwentnie realizujemy przyjętą przez nas koncepcję kreatywną całej serii spotów reklamowych marki Agata, a najnowsza historia jest tego doskonałym dowodem. Perypetie bohaterów ukazane są jak zawsze w przewrotny i nieco przejaskrawiony sposób. Chcemy, żeby każdy widz mógł znaleźć w nich pierwiastek siebie oraz spojrzeć z humorem i dystansem na codzienne sytuacje, które mogą przytrafić się każdemu z nas – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu i Internecie towarzyszy również informacja o akcji promocyjnej w sieci salonów. Od 12 lutego do 7 marca Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 30 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatów – aż do 30% na wszystkie produkty.

Za kreację i realizację całej kampanii „Dla każdego coś” odpowiada agencja PZL.

Źródło: Agata SA.

www.agatameble.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764