logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha w kampanii marki Emolium

  PR 25.05.2017, przeczytano 3149 razy
ilustracjastrzałka

Małgorzata Socha, która ostatnio po razu drugi została mamą, zaangażowała się w kampanię „Wspieramy Was od 1. dnia” marki Emolium. Aktorka włączyła się w inicjatywę wspierania rodziców w ich codziennych wyzwaniach. W ramach kampanii przygotowano szereg angażujących działań zarówno dla obecnych, jak i przyszłych rodziców. Jedną z zaplanowanych atrakcji jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać lunch z aktorką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-socha-w-kampanii-marki-emolium,32605,artykul.html

Pojawienie się dziecka to wyjątkowy czas w życiu rodziców. Zwłaszcza na początku, kiedy próbują oswoić się z nowymi rolami. Kampania Emolium „Wspieramy Was od 1. dnia” powstała, aby docenić codzienne zaangażowanie i starania rodziców w opiece nad dziećmi. Jej celem jest uwrażliwienie opinii publicznej na kwestie dotyczące rodzicielstwa tak, aby w miejscu krytyki pojawiło się zrozumienie dla zmagań rodziców i wsparcie ich w codziennych sytuacjach, od pierwszych momentów życia dziecka.

W kampanię zaangażowali się eksperci z różnych środowisk, tacy jak prof. Beata Pięta, Prezes Polskiego Towarzystwa Położnych, które patronatem objęło kampanię, dr Aleksandra Piotrowska, psycholog dziecięcy, dr Anna Garbień, pediatra oraz dr Agata Grabowska, socjolog. Ideę akcji poparła również Małgorzata Socha, która postanowiła podzielić się swoim doświadczeniem z rodzicami.

- Kampania „Wspieramy Was od 1. dnia” ma na celu oswoić rodziców z nową rolą i zachęcić, aby głośno mówili o tym, że często nie radzą sobie z trudami rodzicielstwa. Tę akcję w równym stopniu kierujemy do mam, jak i tatusiów. Uważam, że to fantastyczne, że możemy o tym mówić. Nie należy się bać tego, że z czymś sobie nie radzimy. Wręcz przeciwnie. – podkreśla Małgorzata Socha. - Dzięki temu będziemy mieli więcej radości z bycia rodzicami. Każdy dzień z dzieckiem przeżyjemy z nim w pełni. Ostatecznie to przecież ono jest najważniejsze.– dodaje aktorka.

W ramach akcji przygotowano szereg działań dla rodziców. Na fanpage’u marki realizowane są aktywności, inspirujące społeczność Emolium do podzielenia się swoją wiedzą na temat rodzicielstwa. Ponadto w drugiej połowie maja rusza konkurs, w którym nagrodą jest wspólny lunch z Małgorzatą Sochą.

Na profilu dostępne będą również dedykowane kampanii e-kartki, przygotowane przez Magdalenę Danaj, ilustratorkę i graficzkę, autorkę Porysunków. Rodzice mogą przesłać je znajomym Mamom i Tatusiom, aby w charakterystyczny dla prac rysowniczki sposób, z przymrużeniem oka, oswoić tematy związane z rodzicielstwem.

Na platformie akcji można zapoznać się z materiałami przygotowanymi przez ekspertów, mówiącymi m.in. o tym, co zmieniło się w polskich rodzinach na przestrzeni ostatnich lat czy skąd wynikają zmiany w podejściu do rodzicielstwa. Dostępne są także informacje o tym, jak budować więź z dzieckiem, również poprzez pielęgnację noworodka już od 1. dnia życia.

Inicjatorem kampanii "Wspieramy Was od 1. dnia" jest marka Emolium, która we współpracy z agencją Flywheel PR opracowała i realizuje działania komunikacyjne.

Źródło: Emolium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764