logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha w spocie salonów Agata

  PR 12.06.2019, przeczytano 1476 razy

Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-socha-w-spocie-salonow-agata,382864,artykul.html

W nowym spocie salonów Agata Małgorzata Socha doradza mężczyźnie w kwestii wyboru mebli do kuchni. Jak się okazuje, półki, szafki i szuflady muszą być nie tylko praktyczne, ale również powinny wspierać proces… odchudzania. Bohater siedem razy próbował przejść na dietę, jednak do tej pory zawsze jego starania kończyły się niepowodzeniem. Zmęczony tym faktem, próbuje znaleźć meble, które doskonale spełnią jego specyficzne oczekiwania.  Czy meble kuchenne mogą w tym pomóc? No cóż, nikt nie powiedział, że nie!  

- Nietypowy dialog Małgorzaty Sochy z klientem, który poszukuje mebli do kuchni, wpisuje się w koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata. Ponownie mamy do czynienia z zabawną sytuacją, z którą może się utożsamić wielu z nas. Wiele osób zna przecież ten moment, gdy będąc na diecie podjada lub po prostu przerywa ją co chwila. Od początku całej serii stawialiśmy na lekkość przekazu i podkreślanie, że w naszych salonach każdy znajdzie coś dla siebie – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Spot emitowany w telewizji, radiu i Internecie zawiera informację  o letniej akcji rabatowej.  Klienci mają możliwość spłaty zakupów po wakacjach w 40 ratach 0% albo mogą otrzymać 100 zł rabatu za każdy wydany tysiąc złotych. Dodatkowo, w okresie promocji klienci mogą skorzystać z 10% rabatu na meble kuchenne. Oferta obowiązuje od 12 do 30 czerwca. Za kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja PZL, która obsługuje markę w zakresie realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

Źródło: PZL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tommy Emmanuel - Live and Solo In Pensacola, Florida
Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (1)
Rozpoczynamy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Koronawirus zabija branżę targową
Odwołane zlecenia, problemy z płynnością finansową i co najmniej kilka tysięcy osób bez pracy – to skutki pandemii koronawirusa dla branży targowo-wystawienniczej, która odczuła je jako jedna z pierwszych. Zakaz organizowania imprez masowych, choć formalnie nie dotyczył targów, sprawił, że firmy stanęły z dnia na dzień. Ich problemy pociągną za sobą również kłopoty w...
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764