logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Wołejko dołączyła do zespołu Spicy Mobile

  PR 16.02.2015, przeczytano 647 razy

Małgorzata Wołejko dołączyła do zespołu Spicy Mobile obejmując stanowisko Mobile Audience Measurement Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-wolejko-dolaczyla-do-zespolu-spicy-mobile-,23953,artykul.html

Małgorzata Wołejko w Spicy Mobile zajmuje się rozwijaniem badania Mobience – panelu stworzonego w celu pasywnego pomiaru korzystania z urządzeń mobilnych. Przez prawie 12 lat pracowała w firmie Gemius, przez ostatnie 2 lata na stanowisku dyrektora ds. badań. Była współtwórcą zasad badania Megapanel PBI/Gemius, wieloletnim członkiem Rady Badania i członkiem Esomaru. Wcześniej w TNS zajmowała się pomiarem oglądalności telewizji. 

– Po 12 latach pracy przy badaniu Megapanel PBI/Gemius przyszedł czas na zmiany. Zostawiam badanie Megapanel PBI/Gemius w dobrym stanie i w dobrych rękach, a ja podejmuję nowe wyzwanie – badanie internetu mobilnego. Internet mobilny w najbliższej przyszłości będzie najszybciej rozwijającym się obszarem internetu. Bardzo podoba mi się powiedzenie, – „kto nie wsiądzie do pociągu z napisem „mobile”, zostanie na bezludnej wyspie” – mówi Małgorzata Wołejko, Mobile Audience Measurement Director w Spicy Mobile.  

Celem Mobience jest analiza zachowań użytkowników urządzeń przenośnych. Badanie odpowiada na pytania o to, kim są mobilni internauci, jak często i kiedy korzystają ze smartfonów czy tabletów. Pozwala także stworzyć ranking najpopularniejszych aplikacji mobilnych. Wołejko będzie odpowiedzialna za metodologię i produkcję tego badania.

– Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła Małgosia Wołejko, gdyż jest wysokiej klasy menadżerem i specjalistą. Jej bogate doświadczenie i wiedza dotycząca badań sprawią, że badanie Mobience stanie się standardem na rynku. Oferta Spicy Mobile wzbogaci się o wartościowe analizy, a  klienci otrzymają odpowiedzi na nurtujące pytania z zakresu korzystania z urządzeń mobilnych – mówi Artur Zawadzki, Partner w Spicy Mobile.  

Źródło: Spicy Mobile

www.spicymobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764