logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka w On Board Think Kong

  PR 14.01.2019, przeczytano 384 razy

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka z początkiem tego roku dołączyła do zespołu Grupy On Board Think Kong. Wcześniej była związana z redakcją ekonomiczną Newserii w roli redaktora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malgorzata-zmijewska-kukielka-w-on-board-think-kong,380788,artykul.html

Małgorzata dołączyła do agencji na stanowisko starszego konsultanta w zespole komunikacji korporacyjnej. Oprócz codziennych kontaktów z klientami agencji będzie wspierać rozwój praktyki tworzenia contentu video i jego wykorzystywania w komunikacji.

Wykorzystanie własnego contentu video w komunikacji korporacyjnej jest bardzo ważnym elementem kształtowania wizerunku firmy i dotarcia do jej interesariuszy. Dlatego od kilku lat rozwijamy kompetencje agencji w tworzeniu różnych form contentu video w ramach działań PR, SM i SEO realizowanych dla naszych klientów. Dołączenie do zespołu doświadczonego redaktora wzmocni nasze kompetencje w tym zakresie – mówi Norbert Ofmański, prezes Grupy On Board Think Kong.

Żmijewska-Kukiełka ostatnio związana była z serwisami Newseria Biznes i Newseria Innowacje, w których pełniła rolę reportera i realizowała wywiady z obszaru ekonomii. Wcześniej współpracowała z Introstrefą (PAP), gdzie zajmowała się zarządzaniem pracą redakcji, nagrywaniem i montażem materiałów video, obsługą medialną wydarzeń i konferencji, komunikacją w social mediach oraz prowadzeniem szkoleń medialnych. Do Introstrefy przeszła z TVP1, w którym była dziennikarką i producentką głównego wydania „Wiadomości”.

Małgorzata Żmijewska-Kukiełka ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie studiowała dziennikarstwo telewizyjne.

Źródło: On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764