logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Malinowy Król: CU wspiera debiut nowej marki pomidorów

  PR 09.07.2019, przeczytano 2143 razy
ilustracjastrzałka

Malinowy Król to nazwa nowej marki pomidorów malinowych, a jednocześnie nazwa Stowarzyszenia, które jest jej właścicielem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-malinowy-krol%3A-cu-wspiera-debiut-nowej-marki-pomidorow,383179,artykul.html

Nowe Stowarzyszenie Malinowy Król (SMK) ma na celu integrowanie i reprezentowanie środowiska producentów pomidorów malinowych Tomimaru Muchoo. Liczy obecnie 35 członków, reprezentujących firmy, które dostarczają na rynek krajowy około 80 proc. pomidorów malinowych do wszystkich sieci handlowych. Stowarzyszenie powierzyło wprowadzenie marki na rynek Agencji CU Communication Unlimited. Zadanie dotyczy strategii, opracowania identyfikacji wizualnej Malinowego Króla (MK) oraz realizacji kampanii launchującej brand.

- SMK to nowy klient na rynku, ale mimo to, a może właśnie dlatego, współpraca układa się świetnie. Mamy dobre porozumienie, jaką markę chcemy stworzyć, jaką rolę ma ona odegrać w życiu Polaków. Jest w tym wątek misyjny, tym lepiej się pracuje nad Malinowym Królem. Klucz graficzny marki będzie mocno wyróżniający się, MK będzie dobrze zauważalny w sklepie. Hasło wprowadzające brand oddaje jego pozycjonowanie: Jego Smakowitość: Malinowy Król. Kampania jest już widoczna w miastach – mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU.

- Wprowadzenie nowej marki na rynek to zawsze ekscytująca przygoda marketingowa. Jesteśmy szczęśliwi mogąc nasze agencyjne kompetencje wykorzystać w doradzaniu SMK w całym procesie – dodaje Mirek Skotarczyk, Dyrektor Strategiczny CU.  

SMK jest organizacją rodzimych producentów, którzy stosują na polskim rynku bardzo nowoczesną, w pełni standaryzowaną uprawę pomidorów odmiany Tomimaru Muchoo. Ma ona doskonałe walory smakowe, o ile proces wzrostu przebiega w określonych warunkach. Nie wszyscy producenci pomidorów malinowych mają takie standardy. Stąd konieczność wprowadzenia marki, dzięki której konsumenci będą mogli rozpoznać jakościowe pomidory malinowe, których smak zawsze jest świetny.

- Mamy doskonały produkt, niestety trudno rozpoznawalny dla mniej świadomego  konsumenta. Chcemy mu i sobie ułatwić życie, nadając markę „Malinowy Król” pomidorom malinowym z naszych upraw. Dzięki temu konsumenci będą mogli odróżnić lepsze od gorszych, a my będziemy mogli brać odpowiedzialność jedynie za nasze produkty, z których jesteśmy dumni  – mówi Rafał Zarzecki, Prezes SMK.

Malinowy Król obejmuje panowanie w Auchan, Kauflandzie oraz DINO, wkrótce info o kolejnych podbojach. 

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764