logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małopolska wybiera Hand Made do współpracy

  PR 02.08.2016, przeczytano 609 razy
ilustracjastrzałka

Agencja została wybrana do obsługi profilu “Małopolska. Fundusze Europejskie” na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malopolska-wybiera-hand-made-do-wspolpracy,29474,artykul.html

Obsługę rozpoczęto w kwietniu. Jej zakres obejmuje komunikację marki na Facebooku Małopolskich Funduszy Europejskich. Hand Made przygotowało strategię komunikacji tego projektu. Obecnie agencja wspiera Małopolskę w bieżących działaniach takich, jak kreacja oraz przygotowanie treści, widocznych na fanpage.

Hand Made z początkiem roku uruchomiło dział odpowiedzialny za tematy publiczne. Zespół współpracuje z tymi markami zarówno kreatywnie, jak i strategicznie. Oprócz standardowych działań prowadzi także dedykowane szkolenia w ramach innowacyjnego projektu “Infopublika”. W portfolio agencji znajdują się m.in. Miasto Kraków, KUPS, Państwowa Inspekcja Pracy.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764