logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mały gest, wielka radość: PR Hub dla Fundacji One Day

  PR 07.11.2018, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja One Day, której misją jest spełnianie marzeń dzieci z domów dziecka, jak co roku, organizując zbiórkę prezentów, dba także o to, aby w czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, spełniły się marzenia jej podopiecznych. W ramach współpracy agencja PR Hub odpowiada za działania komunikacyjne akcji, pozyskanie patronatów mediowych oraz ambasadorów. Działania prowadzone są pro bono.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maly-gest%2C-wielka-radosc%3A-pr-hub-dla-fundacji-one-day,380048,artykul.html

Fundacja One Day ma pod swoją opieką dzieci z 38 domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce. Organizacja prowadzi działania, które mają pomóc ich wychowankom samodzielnie wejść w dorosłe życie. Co roku Fundacja dba także o to, aby w czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia spełniły się marzenia jej podopiecznych, organizując akcję zbiórki prezentów dla wszystkich dzieci. Za rozpropagowanie akcji w mediach oraz w kanałach SM ambasadorów odpowiedzialna jest agencja PR Hub.Aby podarować prezent podopiecznemu placówki wystarczy wejść na stronę Fundacji One Day (oneday.com.pl) i z Tabeli Marzeń wybrać ten, którym chcemy sprawić radość jednemu z dzieci. Wszystkie zebrane prezenty zostaną wręczone dzieciom 11 grudnia, podczas Finałowej Imprezy Gwiazdkowej w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. W 2017 r., podczas finału akcji, wolontariusze Fundacji rozdali dzieciom aż 850 prezentów.

Źródło: PR Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764