logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małżeństwo. Droga naszego życia: Podsumowanie kampanii społecznej

  PR 22.12.2019, przeczytano 262 razy

Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty „Małżeństwo. Droga naszego życia” była prowadzona w mediach tradycyjnych oraz social mediach. Nie tylko pozwoliła dotrzeć do licznych odbiorców z przekazem o wartości małżeństwa, ale wzbudziła też dyskusję publiczną na ten temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/malzenstwo.-droga-naszego-zycia%3A-podsumowanie-kampanii-spolecznej,385180,artykul.html

Kampania Fundacji Mamy i Taty „Małżeństwo. Droga naszego życia” rozpoczęła się 1 października 2019 r. Wśród zaplanowanych działań w mediach Grupy Polsat, TVN, w TVP, Radiu Plus, oraz kinach Multikina wyemitowano 30 sekundowy spot, promujący wartość dzielenia życia ze współmałżonkiem. Na platformie YouTube film wyświetlono ponad 1,5 mln razy. Reklamę prasową opublikowano w regionalnych wydaniach popularnych dzienników: Fakcie i Super Expressie. Zasięg kampanii w social mediach był wyższy od zakładanego w zależności od kanału od 1 do 19 punktów procentowych.

Kampania „Małżeństwo. Droga naszego życia” osiągnęła zamierzone cele. Wywołała debatę publiczną na temat kondycji oraz społecznego i kulturowego znaczenia rodziny.

Liczba rozwodów świadczy niestety o kryzysie instytucji małżeństwa. Źródło problemów tkwi przede wszystkim w konsumpcyjnym podejściu do życia– mówi Marek Grabowski. – Badania, które przeprowadziliśmy na potrzeby kampanii pokazują, że Polacy uważają małżeństwo za bardziej wartościową formę związku niż np. konkubinat. Dlatego powinniśmy przeciwstawiać się wszechobecnemu konsumpcjonizmowi i w trosce o przyszłość naszych dzieci promować wartości związane z małżeństwem, takie jak stabilizacja i odpowiedzialność”.

Kluczowym elementem kampanii były badania jakościowe oraz ilościowe zrealizowane przez firmę badawczą Maison & Partners. Wynika z nich, że małżeństwo nadal jest postrzegane częściej jako wartość oraz że małżeństwa są rzadziej kojarzone z patologiami i przestępczością niż inne formy związków, a stabilna i trwała rodzina przyczynia się do lepszego przekazywania wartości i norm dzieciom, a co za tym idzie mniejszej podatności na zachowania ryzykowne i przestępcze.

Ogólnopolska kampania społeczna „Małżeństwo. Droga naszego życia” była wspófinansowana ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest minister sprawiedliwości.

Źródło: Fundacja Mamy i Taty

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764