Agencja Reklamowa NICEDAY jest autorem kampanii reklamowej konkursu „Mam Pomysł na Biznes”, będącego częścią programu „Młodzi w Łodzi”.
Konkurs skierowany jest do mieszkańców Łodzi i regionu, którzy mają ciekawy pomysł na działalność gospodarczą i szukają sposobu na jego realizację. Wypromowaniu konkursu ma służyć szeroko zakrojona kampania reklamowa, przygotowana od strony kreacji przez NICEDAY. Agencja stworzyła serię materiałów reklamowych z wizerunkiem głowy pełnej pomysłów. Na terenie województwa wyeksponowane są billboardy, citylighty, plakaty oraz ulotki. Ekran na rynku w Manufakturze wyświetla flashową animację promującą konkurs „Mam Pomysł na Biznes”. Także w lokalnym radiu trwa kampania. Szczegóły na temat konkursu dostępne są w Internecie pod adresem www.mlodziwlodzi.pl.
Program „Młodzi w Łodzi” powstał z inicjatywy Urzędu Miasta Łodzi przy współpracy z łódzkimi uczelniami wyższymi oraz wiodącymi pracodawcami regionu. Celem projektu jest zachęcenie młodych ludzi do wiązania swojej przyszłości z Łodzią oraz poprawa wizerunku Miasta jako przyjaznego dla rozwoju zawodowego.
www.mlodziwlodzi.pl.
Źródło: Niceday