logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mamastudio dla nowej marki bukmacherskiej Betfan

  PR 16.05.2019, przeczytano 198 razy
ilustracjastrzałka

Mamastudio jest autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mamastudio-dla-nowej-marki-bukmacherskiej-betfan,382463,artykul.html

- Nowoczesny design jest jednym z elementów, który wyróżnia nas na tle rynku. Wypracowana wspólnie z Mamastudio identyfikacja wizualna podkreśla kluczowe atrybuty naszej marki. Bazuje na przyjaznych, tożsamych z nią kolorach - zielonym symbolizującym nadzieję i żółtym, przywołującym radość, zabawę i optymizm. Jednocześnie ostre kształty zaznaczają dynamizm, który charakteryzuje wszystkie nasze działania – komentuje Jakub Świsłowski, który objął stanowisko dyrektora marketingu w BETFAN. Wcześniej związany był m.in. z Onetem, Agorą i PGNiG.

Po kierunkiem Jakuba Świsłowskiego BETFAN w ramach wewnętrznych struktur prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Działania PR związane z wejściem BETFAN na rynek koordynuje agencja Practum Consulting.

BETFAN chce przyciągać graczy innowacyjnymi rozwiązaniami. Miesięcznie proponuje ponad 1,5 mln różnych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, jako jedyny w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. W BETFAN można obstawiać tak różnorodne i nietypowe wydarzenia, jak np. kto będzie kolejnym Jamesem Bondem po Danielu Craigu? Czy Mistrz Polski zagra w fazie grupowej piłkarskiej Ligi Mistrzów w sezonie 2019/2020? Jakie auto zostanie wybrane Europejskim Samochodem 2020 roku? Czy Donald Trump zrezygnuje z prezydentury podczas pierwszej kadencji? Kto zostanie gospodarzem zimowych igrzysk olimpijskich w 2026 roku? Jaka będzie temperatura w czerwcu 2019? Jaka organizacja jako pierwsza wyśle człowieka na Marsa? Kto będzie następcą papieża Franciszka? Jaka będzie frekwencja w najbliższych wyborach do Europarlamentu? Kto będzie władcą Siedmiu Królestw na koniec 8. sezonu „Gry o tron”? I wiele innych.

- Chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich. Dlatego nie skupiamy się wyłącznie na wydarzeniach sportowych i ich wynikach, bacznie obserwujemy otoczenie i proponujemy naszym fanom zakłady odpowiadające różnorodnym zainteresowaniom. U nas można obstawić niemal wszystko. Aby nie tworzyć dodatkowych barier, bierzemy na siebie zapłatę podatku od gier, a każdy nowy gracz może skorzystać z najwyższego na rynku bonusu powitalnego o wartości 3 tys. – wyjaśnia Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN Sp. z o.o.

Zgodnie z hasłem przewodnim marki: „Nie grasz, nie wygrasz!”, chce tworzyć jak najlepsze warunki, by przyciągnąć na swoją platformę betfan.pl także osoby niekorzystające dotychczas z zakładów do obstawiania wybranych przez siebie zdarzeń. Autorskie i codzienne nowe treści, przyjazny system, przejrzysty i nowoczesny design oraz promocje i zachęty finansowe to dodatkowe czynniki mające budować przewagi konkurencyjne BETFAN na rynku. Wyróżnikiem tego bukmachera są też nowatorskie rozwiązania wykorzystywane w ramach obsługi kont użytkowników, które umożliwiają prostą rejestrację w technologii OCR oraz gwarantują szybkie wypłaty.

BETFAN wystartował jako dziesiąty podmiot na polskim rynku bukmacherskim online i już potwierdził swoją sprawność i skuteczność w działaniu – jest bukmacherem, który najszybciej uzyskał zezwolenie z Ministerstwa Finansów, a następnie w najkrótszym terminie uruchomił działalność – dokładnie w ciągu pół roku od uzyskania licencji. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w TOP 5 legalnych bukmacherów w Polsce pod względem wielkości obrotów.

Źródło: Mamastudio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764