logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Mamkontrolę – kampania społeczna o spożywaniu alkoholu

  PR 14.08.2020, przeczytano 1745 razy
ilustracjastrzałka

Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mamkontrole-%E2%80%93-kampania-spoleczna-o-spozywaniu-alkoholu,388100,artykul.html

Trwa kampania społeczna organizowana przez Fundację Zwalcz Nudę i współfinansowana przez Miasto Stołeczne Warszawę, która otwarcie mówi na temat skutków szkodliwego i niebezpiecznego spożywania alkoholu. W każdy weekend do 16 sierpnia można wziąć udział w animacjach i otrzymać specjalistyczne porady – wydarzenie ma miejsce na plaży poniatówce, przy Wybrzeżu Szczecińskim 1, obok Mostu Poniatowskiego.

Wydarzenia pod hasłem #MAMKONTROLĘ zwracają uwagę, że problem szkodliwego spożywania alkoholu może dotyczyć nas samych lub naszych bliskich. Ważne jest, aby umieć dostrzegać znaki, które są niepokojące. Dzięki kampanii można wysłuchać ekspertów i streetworkerów, otrzymać porady, gdzie szukać pomocy, jeśli zauważamy taki problem. Elementem edukacyjnym jest również możliwość przejścia toru przeszkód w alkogoglach – imitujących stan po spożyciu alkoholu.

Źródło: Fundacja Zwalcz Nudę

www.zwalcznude.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764