logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Mamkontrolę – kampania społeczna o spożywaniu alkoholu

  PR 14.08.2020, przeczytano 1743 razy
ilustracjastrzałka

Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mamkontrole-%E2%80%93-kampania-spoleczna-o-spozywaniu-alkoholu,388100,artykul.html

Trwa kampania społeczna organizowana przez Fundację Zwalcz Nudę i współfinansowana przez Miasto Stołeczne Warszawę, która otwarcie mówi na temat skutków szkodliwego i niebezpiecznego spożywania alkoholu. W każdy weekend do 16 sierpnia można wziąć udział w animacjach i otrzymać specjalistyczne porady – wydarzenie ma miejsce na plaży poniatówce, przy Wybrzeżu Szczecińskim 1, obok Mostu Poniatowskiego.

Wydarzenia pod hasłem #MAMKONTROLĘ zwracają uwagę, że problem szkodliwego spożywania alkoholu może dotyczyć nas samych lub naszych bliskich. Ważne jest, aby umieć dostrzegać znaki, które są niepokojące. Dzięki kampanii można wysłuchać ekspertów i streetworkerów, otrzymać porady, gdzie szukać pomocy, jeśli zauważamy taki problem. Elementem edukacyjnym jest również możliwość przejścia toru przeszkód w alkogoglach – imitujących stan po spożyciu alkoholu.

Źródło: Fundacja Zwalcz Nudę

www.zwalcznude.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764