logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mamsmakanamaka w nowej, zimowej odsłonie

  PR 06.12.2016, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

Rusza świąteczno - noworoczna kampania platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska #MamSmakaNaMaka. W ramach projektu realizowanych jest szereg formatów promocyjnych - spot TV i VOD, OOH, działania online oraz w mediach społecznościowych, m.in. konkurs na Instagramie.  Zimowa stylistyka wzbogaca sprawdzone już elementy platformy MsNM promujące markę i produkty McDonald’s jako gwarancję zaspokojenia indywidualnego smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mamsmakanamaka-w-nowej%2C-zimowej-odslonie,30751,artykul.html

Nowa odsłona kampanii MSNM ma zasięg ogólnopolski. Składa się ze spotów reklamowych emitowanych w największych stacjach telewizyjnych, w kinie oraz reklam video na portalach VOD. Premiera spotu telewizyjnego będzie miała miejsce 6 grudnia w Mikołajkowym bloku reklamowym w telewizji Polsat.

Wsparciem kampanii są reklamy citylight w ponad 500 lokalizacjach w największych miastach Polski. Kreacja OOH została przygotowana na bazie zimowej stylistyki 8 projektów nawiązujących do niezwykle popularnej  koncepcji instagramowych postów #mamsmakanamaka. Sukces instagramowego profilu @MAMSMAKANAMAKA zdecydował o wykorzystaniu tej kreacji także w innych formatach promocyjnych.

Na nową kampanię McDonald’s składa się również konkurs w serwisie Instagram. Jego start zaplanowano na 7 grudnia. Aby wziąć udział w konkursie należy pobrać ze strony mamsmakanamaka.mcdonalds.pl zdjęcia przedstawiające „połówki” produktów McDonald’s i zestawić z innymi, wykonanymi osobiście zdjęciami.  Tak wykreowany kolaż wystarczy wrzucić na swój profil na Instagramie wraz z tagami #mamsmakanamaka i #konkurs. Akcja trwa do 21 grudnia, a jej wsparcie stanowić będzie kampania odsłonowa w Internecie oraz  działania social influencerów na Instagramie.

Za produkcję spotu, kreację reklam oraz koncepcję i obsługę konkursu odpowiada agencja DDB&Tribal, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy OMD Macroscope, a za działania public & bloggers relations - agencja 24/7Communication.


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764