logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mamy Kosmiczne Logo: POLSA prezentuje projekt numer 401

   10.03.2016, przeczytano 3215 razy
ilustracja

W środę poznaliśmy ostateczny wynik walki o stworzenie logo dla Polskiej Agencji Kosmicznej (POLSA). Autorem projektu jest Mieczysław Wasilewski. Zadanie zaprojektowania logo powierzono mu po zakończonym niefortunnie konkursie, w którym Agencji nie udało się uzyskać satysfakcjonujących propozycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mamy-kosmiczne-logo%3A-polsa-prezentuje-projekt-numer-401,27787,artykul.html

Mająca swoją siedzibę główną w Gdańsku Agencja wyjaśnia, że profesor Wasilewski to uznany grafik i plakacista, laureat wielu nagród, m.in. Złotego Medalu i Srebrnego Medalu na Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie.

- Pierwszy ogłoszony przez nas konkurs nie został rozstrzygnięty, dlatego zdecydowaliśmy się tym razem zaprosić do współpracy konkretnego twórcę. Wybór profesora Wasilewskiego poprzedzony był konsultacjami w środowisku artystów plastyków i twórców grafiki użytkowej oraz analizą portfolio różnych twórców w obszarze identyfikacji wizualnej. - czytamy w komunikacie zamieszczonym na fejsbukowym profilu Agencji. Według informacji uzyskanych przez portal trojmiasto.pl, koszt wykonania projektu wyniósł 15 tys. zł.

Logo wzbudziło mieszane uczucia wśród komentujących jego prezentację internautów. W sieci, w tym także na profilu Agencji zaczęły pojawiać się memy i karykatury inspirowane koncepcją nowego logotypu:

Rozpisany przez Agencję konkurs na logo zakończył się w październiku ub. roku. Odrzucono wówczas wszystkie 400 prac. Decyzja komisji konkursowej wywołała ostra reakcję uczestników konkursu, którzy organizują sie na fejsbukowym profilu "400 projektów nie spełniających wymogów estetycznych na logo PAK" (https://www.facebook.com/400projektowPAK), prezentując tam własne prace.

Źródło: POLSA, Facebook, Signs.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Brak słów...

avatar użytkownika
,

Żenada.

avatar użytkownika
,

Logo normalnie z kosmosu, a ten profesor co projektował to chyba musiał mieć niezły odlot....

,


Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(publikowanie nieumotywowanych oskarżeń)

avatar użytkownika
,

Jak zwykle w wypadku tak poważnych zarzutów musimy poprosić abyś zechciał je uzasadnić - pozostawienie tego w obecnej formie mającej charakter insynuacji byłoby nieuczciwe zarówno wobec oskarżonego przez Ciebie człowieka jak i wobec pozostałych użytkowników.   

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764