logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

M&CC rozpoczyna współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów

  PR 19.02.2019, przeczytano 275 razy

M&CC nawiązała współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów. Agencja będzie odpowiadała za wsparcie ZDS we współpracy z mediami, zmiany w wizerunku organizacji oraz stworzenia wspólnych projektów komunikacyjnych dla branży dealerów samochodów w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mandcc-rozpoczyna-wspolprace-ze-zwiazkiem-dealerow-samochodow,381303,artykul.html

- Nasza współpraca ma na celu nie tylko wsparcie operacyjne dla ZDS, ale przede wszystkim stworzenie wspólnych projektów, dzięki którym uczestnicy rynku dealerskiego i szerzej rozumianego motoryzacyjnego będą mogli uczestniczyć w ciekawych projektach komunikacyjnych, budujących reputację rynku, w tym w projektach CSR  – mówi Marek Konieczny, Prezes Związku Dealerów Samochodów. - W tej chwili jesteśmy na etapie planowania wspólnych działań z agencją, ale mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli ogłosić plany na rok 2019 – dodaje.

- Szeroko rozumiana branża jest nam dobrze znana – mówi Agnieszka Bajur, Prezes Zarządu M&CC – zarówno jeśli chodzi o producentów samochodów jak i rynek dealerów. Cieszymy się bardzo na realizację kolejnych projektów na rzecz tego sektora.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Po stronie M&CC za obsługę odpowiadają Sylwia Samborska oraz Emilia Dziewit pod nadzorem jednego ze wspólników – Agnieszki Bajur.

Źródło: M&CC

www.mccconsultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764