logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mania Kostrzewska obejmuje stanowisko Diversity Director w Dentsu CEE

  PR 24.05.2023, przeczytano 346 razy
ilustracja

Z początkiem maja rozszerzono zakres odpowiedzialności Mani Kostrzewskiej w strukturach dentsu. Od teraz, oprócz dotychczasowej funkcji Client Partnera w dentsu Creative, będzie pełnić rolę Diversity Director w dentsu CEE i we współpracy z Pauline Miller, Chief Equity Officer w dentsu EMEA, wspierać rozwój wizji i działań w zakresie diversity, equity & inclusion dla regionu i klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mania-kostrzewska-obejmuje-stanowisko-diversity-director-w-dentsu-cee,400114,artykul.html

- Nominacja Mani na stanowisko dyrektora DEI dla CEE ma kluczowe znaczenie i jest kolejnym krokiem w promowaniu integracji, wzmacnianiu praw człowieka oraz sprawiedliwości społecznej. Różnorodność jest ceniona i chroniona w dentsu. Doceniając i wykorzystując różnorodność, możemy czerpać korzyści z wkładu i talentów naszych ludzi, prowadząc do lepszej i harmonijnej przyszłości – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. - Badania jasno pokazują, że zróżnicowane zespoły i organizacje lepiej sobie radzą pod względem innowacyjności, rozwiązywania problemów i zdolności adaptacyjnych niż te, które są jednorodne. Mając na uwadze nasze podejście skoncentrowane na ludziach, cieszę się, że Mania będzie pełnić tę rolę w dentsu CEE. Jestem pewien, że jest najbardziej odpowiednią osobą na to stanowisko – dodaje.

Niezależnie od rozszerzenia roli, Mania Kostrzewska nadal będzie pełnić funkcję Client Partnera w dentsu Creative, w ramach której pomaga klientom agencji rozwijać ich biznesy w oparciu o zintegrowane podejście. W myśl tej zasady, klient zawsze stoi na pierwszym miejscu, a podejście, planowane działania czy narzędzia, dobierane są zawsze do jego aktualnych potrzeb.

Mania Kostrzewska przez 3 lata pełniła funkcję Diversity & Inclusion Champion w Polsce, obejmując nowe stanowisko poszerza więc zakres swoich obowiązków. Od teraz we współpracy z Pauline Miller, Chief Equality Oficer w dentsu EMEA, będzie odpowiedzialna za rozwój wizji i działań w zakresie różnorodności i inkluzywności jak również wspieranie klientów w ich działaniach DEI i wyzwaniach z tym związanymi.

– Cieszę się na możliwość współpracy z Manią Kostrzewską. Jej obecność w zespole wnosi wspaniałą mieszankę pasji, wiedzy i energii, wraz z dużym doświadczeniem we współpracy z klientem i w branży. Wierzę, że razem jesteśmy w stanie rozwijać to, co udało nam się osiągnąć do tej pory, przekraczać nasze ambicje w kierunku tworzenia sprawiedliwego i otwartego społeczeństwa dla wszystkich – tłumaczy Pauline Miller, Chief Equity Oficer, dentsu EMEA.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764