logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Manifique Semilac Magazine – autorskie czasopismo Semilac

  PR 05.06.2018, przeczytano 2092 razy
ilustracjastrzałka

Semilac, jako jedyna polska marka lakierów hybrydowych wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentek oraz profesjonalistów i wydaje autorski kwartalnik Manifique Semilac Magazine, w którym czytelniczki znajdą najnowsze trendy – nie tylko kosmetyczne, wyjątkowe stylizacje i eksperckie porady. Czasopismo można zakupić na stronie www.semilac.pl oraz w salonach sieci Empik i RUCH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/manifique-semilac-magazine-%E2%80%93-autorskie-czasopismo-semilac,36763,artykul.html

Pierwszy numer magazynu Manifique Semilac Magazine pojawił się na rynku we wrześniu 2017 r., zajmując miejsce wydawanego do tej pory Semilac World Magazine. Lider produkcji lakierów hybrydowych w Polsce*, jako pierwszy w branży, zainicjował stworzenie profesjonalnego i nowoczesnego czasopisma, dedykowanego fachowcom branży beauty oraz osobom, które chcą poszerzyć swoje umiejętności z zakresu pielęgnacji i urody. Magazyn ma na celu inspirować i motywować do tworzenia rzeczy wyjątkowych, poszerzania horyzontów na polu zawodowym, jak i hobbistycznym. Czytelnicy mają możliwość zapoznać się z wysokiej jakości materiałami tworzonymi przez ekspertów – instruktorów stylizacji paznokci, psychologów, designerów czy trenerów biznesu. Solidna porcja wiedzy, zawarta w kwartalniku to cenne narzędzie wspierające rozwój osobisty i zawodowy.  

Wydając magazyn zależało nam na dostarczeniu naszym konsumentkom i partnerom ciekawych treści z zakresu pielęgnacji, trendów, mody i urody, a także kariery i psychologii – podanych w pięknej, przyjaznej i nieszablonowej formie. Wszelkie artykuły tworzone są przez naszych ekspertów, którzy służą radą wszystkim fankom piękna – prowadzącym własne salony kosmetyczne oraz samoukom. – mówi Paulina Piątek, PR Manager  Semilac.

Za nową nazwę magazynu, key visual oraz layout odpowiada poznańska agencja Double Brand, która obecnie na potrzeby czasopisma, realizuje między innymi sesje zdjęciowe. Jest także odpowiedzialna za  kreację i skład gazety. Kolejny numer Manifique Semilac Magazine pojawi się już 1 czerwca br. i będzie dostępny w salonach sieci Empik oraz RUCH, wyspach handlowych, w sprawdzonych punktach dystrybucji Semillac.

Źródło: Semilac

www.semilac.pl

Dodatkowe informacje:

*Według badań Kantar Millward Brown aż 67% użytkowniczek hybrydy wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764