logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Manufaktura Czekolady Chocolate Story klientem Good One PR

  PR 09.07.2020, przeczytano 514 razy

W lipcu br. agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Manufakturą Czekolady Chocolate Story. To pierwsza i jedna z nielicznych firm w Polsce, która zajmuje się produkcją czekolady bean to bar, czyli od ziarna kakaowca po tabliczkę czekolady. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, uwzględniającej wszystkie marki należące do Manufaktury Czekolady Chocolate Story.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/manufaktura-czekolady-chocolate-story-klientem-good-one-pr,387713,artykul.html

Manufaktura Czekolady Chocolate Story jest pionierem w zakresie produkcji czekolady bean to bar w Polsce. Firma powstała w 2009 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając portfolio marek własnych oraz grono kontrahentów polskich i zagranicznych. Założyciele manufaktury - Tomasz Sienkiewicz i Krzysztof Stypułkowski - porzucili wtedy pracę w korporacji i rozpoczęli produkcję prawdziwej czekolady. W 2017 roku do zarządu firmy dołączył Marcin Parzyszek, manager z 20-letnim doświadczeniem na rynku słodyczy.

Agencja Good One PR odpowiada za realizację działań z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo wizerunkowe. Do zadań agencji należy również współpraca z influencerami oraz koordynacja projektów specjalnych.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji. Za realizację działań z ramienia agencji odpowiadają Ilona Rutkowska, Senior Account Executive oraz Ewelina Puławska, Senior Account Manager. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764