logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Manufaktura triumfuje na European Solal Marketing Awards 2022, zdobywając aż 3 statuetki

  PR 28.10.2022, przeczytano 747 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs European Solal Marketing Awards powrócił po pandemicznej przerwie. Na tegorocznym rozdaniu najbardziej prestiżowych europejskich nagród w dziedzinie marketingu centrów handlowych wielki sukces odniosła Manufaktura, zarządzana przez APSYS Polska. Jako jedyna w Polsce została uhonorowana dwoma złotymi statuetkami oraz jedną srebrną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/manufaktura-triumfuje-na-european-solal-marketing-awards-2022%2C-zdobywajac-az-3-statuetki,397774,artykul.html

European Solal Marketing Awards 2022 to wiodący program nagród uznający doskonałość w kontekście kampanii promocyjnych, marketingowych i PRowych, realizowanych dla centrów handlowych w Europie. Projekty oceniane są przez ponad dwudziestu ekspertów ds. marketingu. W tym roku jury uhonorowało Manufakturę w trzech kategoriach.

Trzy razy podium

Pierwsze złoto, w kategorii Strategic Marketing, zdobył projekt Człowiek z Manufaktury, czyli pierwsza na świecie opera, której bohaterem jest miasto i jego wyjątkowa historia.

- Opera powstała przy współudziale Teatru Wielkiego w Łodzi, a praca nad tak ogromnym przedsięwzięciem zajęła kilka lat. Wspólnymi siłami udało nam się stworzyć ambitny, zakrojony na szeroką skalę projekt, który został niezwykle pozytywnie przyjęty przez rzeszę odbiorców – zarówno krytyków sztuki, jak i łodzian oraz turystów. Projekt był wielkim wyzwaniem zarówno pod względem organizacyjnym, jak i promocyjnym. Premiera spektaklu odbyła się w maju 2019, na spektakularnej plenerowej scenie na rynku Manufaktury, wśród zrewitalizowanych, pofabrycznych zabudowań XIX-wiecznego imperium Izraela Poznańskiego - wyjaśnia Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

Operę „Człowiek z Manufaktury” nagrodzono również drugą, srebrną statuetką, w kategorii PR actions. Komunikacja PRowa, skutecznie dotarła nie tylko do lokalnych mediów, ale zainteresowała również ogólnopolskie (i nie tylko!) media branżowe, związane z szeroko pojętą kulturą i teatrem.

Drugie złoto, w kategorii Grand opening/refurbishment, zdobył projekt „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”, czyli kampania marketingowa dotycząca spektakularnej inwestycji związanej z modernizacją budynku galerii handlowej Manufaktury. Dzięki skutecznej komunikacji i niebanalnym pomysłom marketingowym, prace remontowe nie wpłynęły negatywnie na frekwencję i wizerunek centrum.

- Remont kojarzy się dość jednoznacznie – hałas, brud, utrudnienia i niezadowolenie sąsiadów. Manufaktura pokazała, że remont nie musi być tak postrzegany.  Największa w historii obiektu modernizacja wymagała też wyjątkowej oprawy. W ramach projektu stworzyliśmy kampanię marketingową z hasłem przewodnim „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”. Akcja składała się z 3 nieoczywistych działań, dzięki którym zamiast kryć się z planowanymi pracami, mogliśmy o nich opowiedzieć w kreatywny sposób. Bo jeśli remontować, to tylko w zgodzie z sąsiadami, szczególnie w kontekście miejsca, które jest integralną częścią miasta, w której łodzianie nie tylko robią zakupy, ale także spędzają swój wolny czas – dodaje Długosz-Łempicka.

Pierwszym elementem kampanii było wysłanie pocztówek zaprojektowanych techniką podwójnej ekspozycji, dających wrażenie trójwymiarowości – z informacją o starcie prowadzonych prac. Pocztówki zostały dostarczone do 40 tys. domostw w najbliższej okolicy Manufaktury i regionie. Kolejnym krokiem była instalacja na rynku lunety, której specjalna soczewka pozwalała odczytać ukryty w bilbordzie na fasadzie galerii obraz. „Przeobrażenie” promowali znani polscy stand-up’erzy: Adam Van Bendler i Paweł Chałupka. Komicy w krótkich spotach radiowych i filmach satyrycznie komentowali prace modernizacyjne. W ten sposób Manufaktura pokazała, że do refubrishmentu można podejść z optymizmem i humorem.

- Przyznanie Manufakturze aż trzech nagród w tegorocznym European Solal Marketing Awards to dla nas niesamowite wyróżnienie. Jesteśmy zaszczyceni, że nasze kreatywne podejście i tworzenie nieszablonowych strategii komunikacji z otoczeniem, spotkało się z tak pozytywnym odbiorem, szczególnie w oczach ekspertów  w branży. To utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy właściwą drogą i z jeszcze większym entuzjazmem będziemy podchodzić do kolejnych wyzwań – dodaje Monika Długosz-Łempicka.

Źródło: Manufaktura

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764