logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska

  PR 13.01.2025, przeczytano 309 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest już dostępna. W ostatnich latach, które przyniosły ogromne przyśpieszenie w rozwoju internetowego ekosystemu, Mapa jest nieocenionym wsparciem dla firm poszukujących wartościowych partnerów biznesowych na każdym etapie procesu e-marketingowego, począwszy od kreacji, na sprzedaży skończywszy. Projekt dostępny jest w dwóch wersjach: jako serwis www oraz interaktywny pdf.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mapa-branzy-interaktywnej-na-2025-rok-od-iab-polska,407109,artykul.html

Mapa od kreacji po sprzedaż

Dziewięć obszarów, 57 kategorii rynkowych oraz 307 marek – tak prezentuje się najnowsza edycja Mapy Branży Interaktywnej 2025, której zadaniem jest nie tylko wspieranie współpracy między klientami a usługodawcami oraz promocja firm, ale również zwiększanie transparentności rynku i co za tym idzie, promowanie zdrowej konkurencji.

Na Mapie Branży Interaktywnej 2025 znajdziemy dziewięć obszarów: Kreacja i realizacja, Programmatic, Narzędzia, Powierzchnie reklamowe, Analizy, E-commerce, Usługi, Edukacja, Ambasadorzy digitalu. Każdy z nich podzielony jest na kategorie tak, by w łatwy, szybki i skuteczny sposób znaleźć aktualne informacje o firmach, ich usługach i produktach mogących znaleźć zastosowanie na każdym etapie działań e-marketingowych. Mapa dostępna jest bezpłatnie w dwóch wersjach: jako interaktywny plik pdf, który daje całościowy ogląd wszystkich marek i ich podział oraz jako serwis z wyszukiwarką firm, w której łatwo odnajdziesz interesujące Cię usługi reklamowe.

Tak kompleksowe i klarowne zestawienie od lat stanowi narzędzie wspierające rozwój branży przez ułatwienie nawiązania wartościowych relacji biznesowych.

Mapa Branży Interaktywnej to narzędzie, które od trzynastu lat dostarcza szerokiego obrazu branży digitalowej w Polsce. W dobie szybkich zmian i intensywnego rozwoju technologii digitalowych, zapewnia kompleksową, łatwą do przyswojenia bazę danych o firmach, które stanowią fundament cyfrowego ekosystemu. Dla marketerów oraz przedsiębiorców jest to kompas, który pozwala na efektywne poruszanie się po rozległym i zmieniającym się rynku, co jest obecnie absolutnie kluczowe, gdy każda decyzja o wyborze partnera biznesowego ma istotne znaczenie dla dalszego rozwoju firmy - wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Dlaczego warto wziąć udział w projekcie?

Wsparcie dla różnych sektorów rynku, zwiększenie widoczności firm, bieżące monitorowanie zmian w działalności podmiotów branżowych – Mapa Branży Interaktywnej to szereg korzyści dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, klientów i usługodawców, ale także dla całego sektora, który przechodzi nieustanną ewolucję.

Obecność na Mapie Branży Interaktywnej to dla firm działających w digitalu prestiż i zwiększenie wiarygodności. Dla e-marketingowców Mapa to must-have skutecznie i rzetelnie przeprowadzonego procesu marketingowego.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764