Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest już dostępna. W ostatnich latach, które przyniosły ogromne przyśpieszenie w rozwoju internetowego ekosystemu, Mapa jest nieocenionym wsparciem dla firm poszukujących wartościowych partnerów biznesowych na każdym etapie procesu e-marketingowego, począwszy od kreacji, na sprzedaży skończywszy. Projekt dostępny jest w dwóch wersjach: jako serwis www oraz interaktywny pdf.
Mapa od kreacji po sprzedaż
Dziewięć obszarów, 57 kategorii rynkowych oraz 307 marek – tak prezentuje się najnowsza edycja Mapy Branży Interaktywnej 2025, której zadaniem jest nie tylko wspieranie współpracy między klientami a usługodawcami oraz promocja firm, ale również zwiększanie transparentności rynku i co za tym idzie, promowanie zdrowej konkurencji.
Na Mapie Branży Interaktywnej 2025 znajdziemy dziewięć obszarów: Kreacja i realizacja, Programmatic, Narzędzia, Powierzchnie reklamowe, Analizy, E-commerce, Usługi, Edukacja, Ambasadorzy digitalu. Każdy z nich podzielony jest na kategorie tak, by w łatwy, szybki i skuteczny sposób znaleźć aktualne informacje o firmach, ich usługach i produktach mogących znaleźć zastosowanie na każdym etapie działań e-marketingowych. Mapa dostępna jest bezpłatnie w dwóch wersjach: jako interaktywny plik pdf, który daje całościowy ogląd wszystkich marek i ich podział oraz jako serwis z wyszukiwarką firm, w której łatwo odnajdziesz interesujące Cię usługi reklamowe.
Tak kompleksowe i klarowne zestawienie od lat stanowi narzędzie wspierające rozwój branży przez ułatwienie nawiązania wartościowych relacji biznesowych.
- Mapa Branży Interaktywnej to narzędzie, które od trzynastu lat dostarcza szerokiego obrazu branży digitalowej w Polsce. W dobie szybkich zmian i intensywnego rozwoju technologii digitalowych, zapewnia kompleksową, łatwą do przyswojenia bazę danych o firmach, które stanowią fundament cyfrowego ekosystemu. Dla marketerów oraz przedsiębiorców jest to kompas, który pozwala na efektywne poruszanie się po rozległym i zmieniającym się rynku, co jest obecnie absolutnie kluczowe, gdy każda decyzja o wyborze partnera biznesowego ma istotne znaczenie dla dalszego rozwoju firmy - wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie?
Wsparcie dla różnych sektorów rynku, zwiększenie widoczności firm, bieżące monitorowanie zmian w działalności podmiotów branżowych – Mapa Branży Interaktywnej to szereg korzyści dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, klientów i usługodawców, ale także dla całego sektora, który przechodzi nieustanną ewolucję.
Obecność na Mapie Branży Interaktywnej to dla firm działających w digitalu prestiż i zwiększenie wiarygodności. Dla e-marketingowców Mapa to must-have skutecznie i rzetelnie przeprowadzonego procesu marketingowego.
- Mapa Branży Interaktywnej 2025 (PDF) mapa.iab.org.pl/wp-content/uploads/2025/01/mapa-branzy-interaktywnej-iab-polska-2025.pdf.
Źródło: IAB Polska