logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mapa Podmiotów Internetowych 2022/2023

  PR 23.09.2022, przeczytano 329 razy

Ruszyły zgłoszenia do 11. edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. W tym roku projekt ukaże się nie tylko w formie klikalnego PDF, ale także jako serwis www.  Przedłużamy termin zgłoszeń do 30 września br.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mapa-podmiotow-internetowych-2022-2023,397325,artykul.html

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i markach działających na polskim rynku internetowym.

Jedenasta edycja projektu ukaże się w dwóch wersjach:

  • tradycyjnej – jako klikalny PDF,
  • nowej – jako serwis WWW.

Pozwoli to na szybsze odnalezienie poszukiwanej firmy, filtrowanie według określonych kryteriów, a także możliwość zaprezentowania podstawowych informacji w wizytówkach.

Projekt jest otwarty dla wszystkich uczestników rynku digital, zarówno firm członkowskich IAB Polska, jak i niezrzeszonych.

Dlaczego warto?

  • to niekwestionowany drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych, czyli Twoich potencjalnych klientów;
  • to usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku interaktywnym;
  • możesz zgłosić dowolną liczbę logotypów w wybranych kategoriach rynkowych, w których mają się znaleźć.
  • Mapa jako serwis www będzie stanowić wygodną wyszukiwarkę usług i podmiotów digital i rozszerzy grupę odbiorców, którzy szukają usług Twojej firmy.

- Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital. Od tego roku będzie to jeszcze łatwiejsze dzięki serwisowi www z wygodną wyszukiwarką firm w danych kategoriach. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Jak będzie wyglądać jedenasta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska?

Tegoroczna edycja projektu w wersji PDF będzie zawierała interaktywne logotypy firm pogrupowane w 60 kategorii w 9 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:

  • Kreacja i realizacja
  • Programmatic
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Edukacja
  • Ambasadorzy digitalu

Serwis www będzie natomiast wygodną wyszukiwarką firm umożliwiającą ich sortowanie według powyższych kategorii i obszarów. Dodatkowo oznaczone będę firmy członkowskie IAB Polska, firmy będące w Programie Jakości Reklamy Cyfrowej QUALID oraz te ze statusem DIMAQ Employer. Po kliknięciu w logo znalezionej firmy otworzy się wizytówka ze szczegółowymi informacjami.

Cennik:

  • Członek stowarzyszony i branżowy IAB Polska – 1 logotyp bezpłatnie
  • Członek zarządzający IAB Polska – 3 logotypy bezpłatnie
  • Dodatkowy logotyp firmy członkowskiej IAB Polska – cena 600 zł netto + VAT 23%
  • Logotyp uczelni współpracującej z IAB Polska (niezrzeszonej) – cena 500 zł netto + VAT 23%
  • Logotyp firmy niezrzeszonej w IAB Polska – cena 1350 zł netto + VAT 23%

Powyższe ceny dotyczą umieszczenia logo w jednej wybranej kategorii. O umieszczeniu logotypów na Mapie w danej kategorii decyduje kolejność zgłoszeń.

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska tworzona jest co roku na nowo, w związku z czym firmy, których logotyp znajdował się na ubiegłorocznej publikacji, również proszone są o przesłanie zaktualizowanych materiałów.

  • Dołączyć do projektu można TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764