Ruszyły zgłoszenia do 11. edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. To kompleksowy przewodnik po branży digital w Polsce – nie może w nim zabraknąć loga Twojej firmy. W tym roku projekt ukaże się nie tylko w formie klikalnego PDF, ale także jako serwis www. Na zgłoszenie logotypu Twojej firmy czekamy do 20 września br.
Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i markach działających na polskim rynku internetowym.
Jedenasta edycja projektu ukaże się w dwóch wersjach:
- tradycyjnej – jako klikalny PDF,
- nowej – jako serwis WWW.
Pozwoli to na szybsze odnalezienie poszukiwanej firmy, filtrowanie według określonych kryteriów, a także możliwość zaprezentowania podstawowych informacji w wizytówkach.
Projekt jest otwarty dla wszystkich uczestników rynku digital, zarówno firm członkowskich IAB Polska, jak i niezrzeszonych.
Dlaczego warto?
- to niekwestionowany drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych, czyli Twoich potencjalnych klientów;
- to usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku interaktywnym;
- możesz zgłosić dowolną liczbę logotypów w wybranych kategoriach rynkowych, w których mają się znaleźć.
- Mapa jako serwis www będzie stanowić wygodną wyszukiwarkę usług i podmiotów digital i rozszerzy grupę odbiorców, którzy szukają usług Twojej firmy!
- Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital. Od tego roku będzie to jeszcze łatwiejsze dzięki serwisowi www z wygodną wyszukiwarką firm w danych kategoriach. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Jak będzie wyglądać jedenasta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska?
Tegoroczna edycja projektu w wersji PDF będzie zawierała interaktywne logotypy firm pogrupowane w 60 kategorii w 9 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:
- Kreacja i realizacja
- Programmatic
- Narzędzia
- Powierzchnie Reklamowe
- Analizy
- E-commerce
- Usługi
- Edukacja
- Ambasadorzy digitalu
Serwis www będzie natomiast wygodną wyszukiwarką firm umożliwiającą ich sortowanie według powyższych kategorii i obszarów. Dodatkowo oznaczone będę firmy członkowskie IAB Polska, firmy będące w Programie Jakości Reklamy Cyfrowej QUALID oraz te ze statusem DIMAQ Employer. Po kliknięciu w logo znalezionej firmy otworzy się wizytówka ze szczegółowymi informacjami.
Cennik:
- Członek stowarzyszony i branżowy IAB Polska – 1 logotyp bezpłatnie
- Członek zarządzający IAB Polska – 3 logotypy bezpłatnie
- Dodatkowy logotyp firmy członkowskiej IAB Polska – cena 600 zł netto + VAT 23%
- Logotyp uczelni współpracującej z IAB Polska (niezrzeszonej) – cena 500 zł netto + VAT 23%
- Logotyp firmy niezrzeszonej w IAB Polska – cena 1350 zł netto + VAT 23%
Powyższe ceny dotyczą umieszczenia logo w jednej wybranej kategorii. O umieszczeniu logotypów na Mapie w danej kategorii decyduje kolejność zgłoszeń.
Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska tworzona jest co roku na nowo, w związku z czym firmy, których logotyp znajdował się na ubiegłorocznej publikacji, również proszone są o przesłanie zaktualizowanych materiałów.
- Dołączyć do projektu można TUTAJ.
Źródło: IAB Polska