logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska

  PR 02.09.2022, przeczytano 434 razy

Ruszyły zgłoszenia do 11. edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. To kompleksowy przewodnik po branży digital w Polsce – nie może w nim zabraknąć loga Twojej firmy. W tym roku projekt ukaże się nie tylko w formie klikalnego PDF, ale także jako serwis www. Na zgłoszenie logotypu Twojej firmy czekamy do 20 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mapy-podmiotow-internetowych-iab-polska,397079,artykul.html

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i markach działających na polskim rynku internetowym.

Jedenasta edycja projektu ukaże się w dwóch wersjach:

  • tradycyjnej – jako klikalny PDF,
  • nowej – jako serwis WWW.

Pozwoli to na szybsze odnalezienie poszukiwanej firmy, filtrowanie według określonych kryteriów, a także możliwość zaprezentowania podstawowych informacji w wizytówkach.

Projekt jest otwarty dla wszystkich uczestników rynku digital, zarówno firm członkowskich IAB Polska, jak i niezrzeszonych.

Dlaczego warto?

  • to niekwestionowany drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych, czyli Twoich potencjalnych klientów;
  • to usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku interaktywnym;
  • możesz zgłosić dowolną liczbę logotypów w wybranych kategoriach rynkowych, w których mają się znaleźć.
  • Mapa jako serwis www będzie stanowić wygodną wyszukiwarkę usług i podmiotów digital i rozszerzy grupę odbiorców, którzy szukają usług Twojej firmy!

- Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital. Od tego roku będzie to jeszcze łatwiejsze dzięki serwisowi www z wygodną wyszukiwarką firm w danych kategoriach. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Jak będzie wyglądać jedenasta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska?

Tegoroczna edycja projektu w wersji PDF będzie zawierała interaktywne logotypy firm pogrupowane w 60 kategorii w 9 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:

  • Kreacja i realizacja
  • Programmatic
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Edukacja
  • Ambasadorzy digitalu

Serwis www będzie natomiast wygodną wyszukiwarką firm umożliwiającą ich sortowanie według powyższych kategorii i obszarów. Dodatkowo oznaczone będę firmy członkowskie IAB Polska, firmy będące w Programie Jakości Reklamy Cyfrowej QUALID oraz te ze statusem DIMAQ Employer. Po kliknięciu w logo znalezionej firmy otworzy się wizytówka ze szczegółowymi informacjami.

Cennik:

  • Członek stowarzyszony i branżowy IAB Polska – 1 logotyp bezpłatnie
  • Członek zarządzający IAB Polska – 3 logotypy bezpłatnie
  • Dodatkowy logotyp firmy członkowskiej IAB Polska – cena 600 zł netto + VAT 23%
  • Logotyp uczelni współpracującej z IAB Polska (niezrzeszonej) – cena 500 zł netto + VAT 23%
  • Logotyp firmy niezrzeszonej w IAB Polska – cena 1350 zł netto + VAT 23%

Powyższe ceny dotyczą umieszczenia logo w jednej wybranej kategorii. O umieszczeniu logotypów na Mapie w danej kategorii decyduje kolejność zgłoszeń.

Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska tworzona jest co roku na nowo, w związku z czym firmy, których logotyp znajdował się na ubiegłorocznej publikacji, również proszone są o przesłanie zaktualizowanych materiałów.

  • Dołączyć do projektu można TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764