logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcelina Zawadzka w kampanii „25 lat lodów Grand”

  PR 01.04.2022, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. W związku z jubileuszem tej kultowej linii lodów premium marki Koral, 1 kwietnia wystartowała specjalnie przygotowana, szeroko zakrojona kampania reklamowa, której twarzą będzie Marcelina Zawadzka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcelina-zawadzka-w-kampanii-_25-lat-lodow-grand_,395316,artykul.html

Spoty reklamowe lodów Grand z udziałem prezenterki, aktorki i modelki z tytułem Miss Polonia emitowane będą od 1 kwietnia do końca lipca w najpopularniejszych stacjach TV. Oprócz tego akcja marketingowa obejmowała będzie intensywne działania w Internecie, sferze digital – video, display Google Ads i Facebook Ads, a także w radio, kinach, w obszarze OOH/DOOH oraz licznych projektach BTL.
Dodatkowo, Ambasadorka będzie promowała linię lodów Grand za pośrednictwem swojego wysokozasięgowego profilu na Instagramie.

Tegoroczną, jubileuszową nowością jest Grand Pavlova – lody bezowe z bezami i wkręconym sosem truskawkowym w białej czekoladzie. Dołączą one do znanych i ulubionych przez konsumentów od lat smaków Grand Chocolate i Grand Vanilla.

Za pomysł, kreację i stworzenie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa - Wojtek Wojtczak, koordynację współpracy z ambasadorką w obszarze SM oraz obsługę kampanii ads firma Koral powierzyła obsługującej ją od lat w digitalu agencji Veneo.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764