logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcelina Zawadzka w kampanii „25 lat lodów Grand”

  PR 01.04.2022, przeczytano 322 razy
ilustracjastrzałka

Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. W związku z jubileuszem tej kultowej linii lodów premium marki Koral, 1 kwietnia wystartowała specjalnie przygotowana, szeroko zakrojona kampania reklamowa, której twarzą będzie Marcelina Zawadzka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcelina-zawadzka-w-kampanii-_25-lat-lodow-grand_,395316,artykul.html

Spoty reklamowe lodów Grand z udziałem prezenterki, aktorki i modelki z tytułem Miss Polonia emitowane będą od 1 kwietnia do końca lipca w najpopularniejszych stacjach TV. Oprócz tego akcja marketingowa obejmowała będzie intensywne działania w Internecie, sferze digital – video, display Google Ads i Facebook Ads, a także w radio, kinach, w obszarze OOH/DOOH oraz licznych projektach BTL.
Dodatkowo, Ambasadorka będzie promowała linię lodów Grand za pośrednictwem swojego wysokozasięgowego profilu na Instagramie.

Tegoroczną, jubileuszową nowością jest Grand Pavlova – lody bezowe z bezami i wkręconym sosem truskawkowym w białej czekoladzie. Dołączą one do znanych i ulubionych przez konsumentów od lat smaków Grand Chocolate i Grand Vanilla.

Za pomysł, kreację i stworzenie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa - Wojtek Wojtczak, koordynację współpracy z ambasadorką w obszarze SM oraz obsługę kampanii ads firma Koral powierzyła obsługującej ją od lat w digitalu agencji Veneo.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764