logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin „Borkoś” Borkowski dołącza do Gethero

  PR 15.09.2022, przeczytano 487 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Tomasz Parzychowski, Best Shot Media

Wrocławska agencja influencer marketingu poinformowała o nowym transferze. We wrześniu do grona podopiecznych GetHero dołączył twórca kanału BORKOŚ – Marcin Borkowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-_borkos_-borkowski-dolacza-do-gethero,397224,artykul.html

Marcin "Borkoś" Borkowski jest mistrzem Europy w ratownictwie medycznym i od kilku lat popularyzuje w sieci wiedzę na temat pierwszej pomocy. W 2020 r. za własne pieniądze kupił i wyposażył specjalistyczny motoambulans, którym jako wolontariusz patrolował ulice Warszawy. Rok później uległ poważnemu wypadkowi, co zmusiło go do zamiany motocykla na samochód. Dziś „Borkoś” prowadzi szerokie działania edukacyjne w sieci i relacjonuje pracę ratownika w mediach społecznościowych.

GetHero zapewni twórcy audyt kanałów i wsparcie analityczne, optymalizację profili oraz pomoc w zakresie media relations. Umowa obejmie też m.in. organizację i zarządzanie współpracą z markami. Dedykowanym opiekunem Marcina „Borkosia” Borkowskiego w GetHero będzie Michał Kubiak.

- Nie ukrywam, że ta współpraca to dla nas prawdziwy zaszczyt. Odpowiedzialność społeczna i istotne tematy, które Marcin porusza w swoich materiałach, mają nieocenioną wartość nie tylko dla jego widzów. Wsparcie działalności Borkosia to też ogromna przyjemność, bo Marcin ma fantastyczny potencjał, który już teraz pokazuje w internecie. My chcemy pomóc mu ten potencjał w pełni wykorzystać – mówi Łukasz Walczak, Sales Director i członek zarządu w GetHero.

Aktualnie „Borkoś” planuje zintensyfikować swoją aktywność w Internecie – prowadzi kanały na YouTube, Instagramie, Twitterze, Facebooku i TikToku, wokół których zgromadził wielotysięczną społeczność widzów. W swoich materiałach na bieżąco relacjonuje patrole ratunkowe, udostępnia organizowane przez siebie kursy i szkolenia pierwszej pomocy, a także pokazuje sprzęt medyczny i dokumentuje działalność wolontaryjną.

- Moim nadrzędnym celem zawsze będzie niesienie pomocy i promowanie wiedzy w zakresie ratownictwa, a Internet i media społecznościowe dają mi ogromne możliwości docierania z tą misją do ludzi. Wiążąc się z GetHero mam poczucie, że ta część mojej działalności zyskuje profesjonalną opiekę. Ja mogę się skupić na tym, co umiem najlepiej – mówi Marcin „Borkoś” Borkowski.

Od początku roku do agencji dołączyło też kilkudziesięciu innych twórców, w tym m.in.  Julia Kostera oraz Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV. Obecnie GetHero ma pod opieką ponad 160 talentów – wśród nich także Rezigiusza, Marlenę Sojkę, Kubę Norka, a także kolektywy Ekipa i GenZie.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764