logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin „Borkoś” Borkowski dołącza do Gethero

  PR 15.09.2022, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Tomasz Parzychowski, Best Shot Media

Wrocławska agencja influencer marketingu poinformowała o nowym transferze. We wrześniu do grona podopiecznych GetHero dołączył twórca kanału BORKOŚ – Marcin Borkowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-_borkos_-borkowski-dolacza-do-gethero,397224,artykul.html

Marcin "Borkoś" Borkowski jest mistrzem Europy w ratownictwie medycznym i od kilku lat popularyzuje w sieci wiedzę na temat pierwszej pomocy. W 2020 r. za własne pieniądze kupił i wyposażył specjalistyczny motoambulans, którym jako wolontariusz patrolował ulice Warszawy. Rok później uległ poważnemu wypadkowi, co zmusiło go do zamiany motocykla na samochód. Dziś „Borkoś” prowadzi szerokie działania edukacyjne w sieci i relacjonuje pracę ratownika w mediach społecznościowych.

GetHero zapewni twórcy audyt kanałów i wsparcie analityczne, optymalizację profili oraz pomoc w zakresie media relations. Umowa obejmie też m.in. organizację i zarządzanie współpracą z markami. Dedykowanym opiekunem Marcina „Borkosia” Borkowskiego w GetHero będzie Michał Kubiak.

- Nie ukrywam, że ta współpraca to dla nas prawdziwy zaszczyt. Odpowiedzialność społeczna i istotne tematy, które Marcin porusza w swoich materiałach, mają nieocenioną wartość nie tylko dla jego widzów. Wsparcie działalności Borkosia to też ogromna przyjemność, bo Marcin ma fantastyczny potencjał, który już teraz pokazuje w internecie. My chcemy pomóc mu ten potencjał w pełni wykorzystać – mówi Łukasz Walczak, Sales Director i członek zarządu w GetHero.

Aktualnie „Borkoś” planuje zintensyfikować swoją aktywność w Internecie – prowadzi kanały na YouTube, Instagramie, Twitterze, Facebooku i TikToku, wokół których zgromadził wielotysięczną społeczność widzów. W swoich materiałach na bieżąco relacjonuje patrole ratunkowe, udostępnia organizowane przez siebie kursy i szkolenia pierwszej pomocy, a także pokazuje sprzęt medyczny i dokumentuje działalność wolontaryjną.

- Moim nadrzędnym celem zawsze będzie niesienie pomocy i promowanie wiedzy w zakresie ratownictwa, a Internet i media społecznościowe dają mi ogromne możliwości docierania z tą misją do ludzi. Wiążąc się z GetHero mam poczucie, że ta część mojej działalności zyskuje profesjonalną opiekę. Ja mogę się skupić na tym, co umiem najlepiej – mówi Marcin „Borkoś” Borkowski.

Od początku roku do agencji dołączyło też kilkudziesięciu innych twórców, w tym m.in.  Julia Kostera oraz Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV. Obecnie GetHero ma pod opieką ponad 160 talentów – wśród nich także Rezigiusza, Marlenę Sojkę, Kubę Norka, a także kolektywy Ekipa i GenZie.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764