logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X

  PR 14.06.2024, przeczytano 582 razy
ilustracja

Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-arkuszewski-client-partnerem-w-dentsu-x,404645,artykul.html

Bardzo się cieszę, że Marcin dołączył do zespołu dentsu X, ponieważ łączy unikalne kompetencje i innowacyjne podejście do mediów i client managementu, co jest dla nas i dla naszych klientów kluczowe, aby móc nie tylko sprostać oczekiwaniom zmiennego i nieprzewidywalnego rynku, ale działać na nim o krok przed innymi – komentuje Nicolette Senye, Media Practice Lead.

Marcin Arkuszewski swoją przygodę mediową zaczynał w 2009 roku w agencji Mediacom, gdzie początkowo pełnił rolę juniorską, a finalnie menedżerską i odpowiadał m.in. za obsługę Mars/Wrigley, Bayer czy Electronic Arts. Przed dołączeniem do dentsu X, związany był z agencją Zenith, w której jako Communications & Business Director objął zarządzanie zespołem klienckim obsługującym kilkunastu klientów. Wraz ze swoim zespołem odpowiadał za kompleksową obsługę mediową i komunikacyjną klientów, z uwzględnieniem projektów badawczych, contentowych i PRowych. Podczas 8-letniej współpracy z Zenith obsługiwał m.in. Kompanię Piwowarską, Essity, Intersnack, Lactalis, Fielmann, Bonduelle oraz Brown Forman. Dodatkowo był aktywny new biznesowo, co składa się na jego unikalną wiedzę i doświadczenie.

Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764