logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Bołtryk Dziennikarzem Roku w konkursie e-Mobility Media Awards 2024

  PR 28.09.2024, przeczytano 247 razy
ilustracja

24 września podczas łódzkiego Kongresu Nowej Mobilności po raz czwarty nagrodzono dziennikarzy, producentów oraz firmy w konkursie e-Mobility Media Awards promującym działania na rzecz budowania świadomości społecznej w obszarze elektromobilności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-boltryk-dziennikarzem-roku-w-konkursie-e-mobility-media-awards-2024,405852,artykul.html

Tytuł Dziennikarza Roku przyznano Marcinowi Bołtrykowi, który od 1998 roku w „Pulsie Biznesu” przygląda się kierunkom, w których rozwija się transport, motoryzacja i logistyka. Został on doceniony za dociekliwość oraz skrupulatność w dochodzeniu do najbardziej zawiłych szczegółów poruszanych tematów.

Konkurs e-Mobility Media Awards jest wspólnym projektem Grupy IMM, Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności oraz Fundacji EV Klub Polska. Nagrody w tegorocznej edycji wręczono w trzynastu kategoriach. Zwycięzcy typowani byli na podstawie badania mediów przeprowadzonego przez Grupę IMM oraz odpowiedzi odzyskanych od przedstawicieli branży i mediów.

Nagrody przyznawane w obszarze elektromobilności są niezwykle ważnym wyróżnieniem, które podkreśla rosnące znaczenie transformacji energetycznej oraz ekologicznego transportu. Docenienie osób, firm i mediów działających w tym sektorze ma istotny wpływ na promowanie innowacji oraz budowanie świadomości społecznej. Mamy nadzieję, że wyróżnienia tego typu nie tylko motywują do dalszego rozwoju nowoczesnych technologii, ale również podkreślają konieczność współpracy różnych sektorów – od przemysłu, przez media, po administrację publiczną – w staraniach o zrównoważony postęp cywilizacyjny oraz walce z kryzysem klimatycznym – komentuje Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Źródło: Puls Biznesu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
Grupa ZPR Media z dwiema kulinarnymi ofertami sprzedażowymi
Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764