24 września podczas łódzkiego Kongresu Nowej Mobilności po raz czwarty nagrodzono dziennikarzy, producentów oraz firmy w konkursie e-Mobility Media Awards promującym działania na rzecz budowania świadomości społecznej w obszarze elektromobilności.
Tytuł Dziennikarza Roku przyznano Marcinowi Bołtrykowi, który od 1998 roku w „Pulsie Biznesu” przygląda się kierunkom, w których rozwija się transport, motoryzacja i logistyka. Został on doceniony za dociekliwość oraz skrupulatność w dochodzeniu do najbardziej zawiłych szczegółów poruszanych tematów.
Konkurs e-Mobility Media Awards jest wspólnym projektem Grupy IMM, Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności oraz Fundacji EV Klub Polska. Nagrody w tegorocznej edycji wręczono w trzynastu kategoriach. Zwycięzcy typowani byli na podstawie badania mediów przeprowadzonego przez Grupę IMM oraz odpowiedzi odzyskanych od przedstawicieli branży i mediów.
– Nagrody przyznawane w obszarze elektromobilności są niezwykle ważnym wyróżnieniem, które podkreśla rosnące znaczenie transformacji energetycznej oraz ekologicznego transportu. Docenienie osób, firm i mediów działających w tym sektorze ma istotny wpływ na promowanie innowacji oraz budowanie świadomości społecznej. Mamy nadzieję, że wyróżnienia tego typu nie tylko motywują do dalszego rozwoju nowoczesnych technologii, ale również podkreślają konieczność współpracy różnych sektorów – od przemysłu, przez media, po administrację publiczną – w staraniach o zrównoważony postęp cywilizacyjny oraz walce z kryzysem klimatycznym – komentuje Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.
- Artykuły Marcina Bołtryka można przeczytać tutaj: https://www.pb.pl/autor/marcin-boltryk/
Źródło: Puls Biznesu