logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Bugajski na czele nowej komórki digitalowej Mediahub

  PR 18.02.2022, przeczytano 331 razy

Dom mediowy MediaHub (MH) wzmacnia digitalowo-analityczne podejście do obsługi klienta i łączy zespoły działów programmatic i SEM. Na czele działu stanął Marcin Bugajski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-bugajski-na-czele-nowej-komorki-digitalowej-mediahub,394816,artykul.html

Ruch ten jest częścią strategii rozwoju firmy. Nowa struktura ma połączyć kompetencje MediaHub w zakresie SEM, Programmatic, Business Intelligence oraz analityki webowej.

- Połączenie dwóch tak istotnych działów jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii integracji i rozwoju kompetencji digital & data w MediaHub – mówi Jakub Bieńkowski, Group Chief Digital Officer. – Nasi klienci oczekują, i słusznie, że proponowane przez nas działania będą się mocno ze sobą zazębiać, uzupełniać, a nawet wzajemnie napędzać. Niewykorzystanie tej szansy byłoby zmarnowniem olbrzymiej okazji do budowania przewagi rynkowej marek które z nami współpracują.

Na czele działu stanął Marcin Bugajski, Head of SEM & Programmatic w MediaHub. Marcin ma ponad 14 letnie doświadczenie w marketingu efektywnościowym i od wielu lat związny jest z MediaHub. Do zadań jego działu będzie należeć realizacja kampanii opartych o dane, wymagających wysokiej precyzji, osiągania trudnych celów. Zespół ten może się już pochwalić kilkoma wdrożeniami nowych narzędzi, m.in produkt video online, z którego korzysta już kilku klientów MediaHub.

Źródło: OCTOPUS MEDIA Sp. z o.o.

www.mullenlowemediahub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe redaktorki naczelne w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl
Zuzanna Ałdycka pracuje w Agorze od 2012 r., a od 2018 związana jest z serwisem eDziecko.pl. W nowej roli chce zmieniać oblicze parentingu w polskim internecie, dostarczając rodzicom zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Kierując redakcją eDziecko.pl, będzie wdrażała efektywny model pracy nad contentem, gwarantujący wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej...
Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
Nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764