logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Bugajski na czele nowej komórki digitalowej Mediahub

  PR 18.02.2022, przeczytano 491 razy

Dom mediowy MediaHub (MH) wzmacnia digitalowo-analityczne podejście do obsługi klienta i łączy zespoły działów programmatic i SEM. Na czele działu stanął Marcin Bugajski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-bugajski-na-czele-nowej-komorki-digitalowej-mediahub,394816,artykul.html

Ruch ten jest częścią strategii rozwoju firmy. Nowa struktura ma połączyć kompetencje MediaHub w zakresie SEM, Programmatic, Business Intelligence oraz analityki webowej.

- Połączenie dwóch tak istotnych działów jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii integracji i rozwoju kompetencji digital & data w MediaHub – mówi Jakub Bieńkowski, Group Chief Digital Officer. – Nasi klienci oczekują, i słusznie, że proponowane przez nas działania będą się mocno ze sobą zazębiać, uzupełniać, a nawet wzajemnie napędzać. Niewykorzystanie tej szansy byłoby zmarnowniem olbrzymiej okazji do budowania przewagi rynkowej marek które z nami współpracują.

Na czele działu stanął Marcin Bugajski, Head of SEM & Programmatic w MediaHub. Marcin ma ponad 14 letnie doświadczenie w marketingu efektywnościowym i od wielu lat związny jest z MediaHub. Do zadań jego działu będzie należeć realizacja kampanii opartych o dane, wymagających wysokiej precyzji, osiągania trudnych celów. Zespół ten może się już pochwalić kilkoma wdrożeniami nowych narzędzi, m.in produkt video online, z którego korzysta już kilku klientów MediaHub.

Źródło: OCTOPUS MEDIA Sp. z o.o.

www.mullenlowemediahub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764