logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dobrowolski odpowiedzialny za podcasty Pulsu Biznesu

  PR 09.08.2024, przeczytano 473 razy
ilustracja

Do „Pulsu Biznesu” dołącza Marcin Dobrowolski, który od września będzie przygotowywał podcasty redakcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dobrowolski-odpowiedzialny-za-podcasty-pulsu-biznesu,405289,artykul.html

Po sześciu latach pracy w start-upach zdecydowałem się na powrót do medialnej korporacji. Przekonała mnie do tego wizja medium biznesowego, którą przedstawił redaktor naczelny, Marcin Goralewski. Jest ona oparta na wieloletnich relacjach z tysiącami wiernych czytelników, którzy każdy dzień zaczynają od lektury rzetelnych, spersonalizowanych newsów od „Pulsu Biznesu”. Wysoka jakość treści, przedstawianych w atrakcyjnej formie oraz ich użyteczność dla odbiorcy to wyróżniki PB – takie też będą podcasty, które stworzy znakomity zespół naszych doświadczonych dziennikarzy. Nowy serwis podcastowy z pewnością porwie czytelników i słuchaczy. Szczegóły przedstawimy jeszcze tego lata! – mówi Marcin Dobrowolski.

Bardzo się cieszę, że Marcin wraca do „Pulsu Biznesu”. Niebawem zbudujemy atrakcyjną ofertę podcastów. Poza wydaniem papierowym, portalem pb.pl i newsletterami będzie to nową forma korzystania z naszych treści, nie tylko newsowych − mówi Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Marcin Dobrowolski jest historykiem i dziennikarzem, związanym z mediami biznesowymi od 16 lat. Wcześniej pracował m.in. w Radiu PiN, gdzie był gospodarzem audycji Poranek Radia PiN, Dobry Program Gospodarczy i Śniadanie z Biznesplanem oraz był gospodarzem programu i redaktorem prowadzącym serwisy w telewizji BIZNES24. W latach 2013-2018 pracował w „Pulsie Biznesu” (Bonnier Business Polska).

Źródło: Puls Biznesu

Dodatkowe informacje:

„Puls Biznesu” to jedyny w Polsce dziennik poświęcony w 100 proc. gospodarce, wspierający w codziennej pracy przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów. Ze sprzedażą ponad 13 tys. egzemplarzy dociera do ponad 300 tys. czytelników (PBC, maj 2024, wskaźnik CCS − Czytelnictwo Cyklu Sezonowego), a portal pb.pl jest odwiedzany przez blisko 2 mln czytelników miesięcznie (Mediapanel, czerwiec 2024 r., 1 947 078 RU). 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowało Radio ESKA Suwałki
15 maja br. na częstotliwości 89,4 FM wystartowało Radio ESKA Suwałki. To 43. stacja lokalna nadająca pod tym brandem.
 IMMxDemagog: Nawrocki pod ostrzałem. Rekordowy zasięg afery mieszkaniowej [05–11.05]
Afera mieszkaniowa Karola Nawrockiego całkowicie zdominowała przekaz medialny w tygodniu 5–11 maja. Kandydat popierany przez PiS osiągnął rekordowy zasięg – ponad 1,1 miliarda potencjalnych kontaktów – co przyciągnęło uwagę nie tylko dziennikarzy, ale i przeciwników politycznych. Kampania prezydencka coraz bardziej przypomina emocjonujący serial polityczny – z głośnymi...
Polska firma technologiczna SentiOne oraz Uniwersytet Civitas nawiązują strategiczną współpracę, łącząc potencjał technologii nasłuchu społecznego oraz AI z zapleczem intelektualnym młodego środowiska akademickiego. Choć cele są długofalowe, ambitna współpraca rusza z miejsca z projektem analiz kampanii prezydenckiej w internecie.
MediaSpurs partnerem Your Family Entertainment
Your Family Entertainment AG (YFE), europejski dostawca wysokiej jakości, bezpiecznych treści dla dzieci i całych rodzin, powierzył warszawskiej agencji konsultingowej, MediaSpurs, wyłączną reprezentację na rynku polskim. Współpraca stanowi istotny krok w kierunku dalszej ekspansji YFE w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764