logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dobrowolski odpowiedzialny za podcasty Pulsu Biznesu

  PR 09.08.2024, przeczytano 353 razy
ilustracja

Do „Pulsu Biznesu” dołącza Marcin Dobrowolski, który od września będzie przygotowywał podcasty redakcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dobrowolski-odpowiedzialny-za-podcasty-pulsu-biznesu,405289,artykul.html

Po sześciu latach pracy w start-upach zdecydowałem się na powrót do medialnej korporacji. Przekonała mnie do tego wizja medium biznesowego, którą przedstawił redaktor naczelny, Marcin Goralewski. Jest ona oparta na wieloletnich relacjach z tysiącami wiernych czytelników, którzy każdy dzień zaczynają od lektury rzetelnych, spersonalizowanych newsów od „Pulsu Biznesu”. Wysoka jakość treści, przedstawianych w atrakcyjnej formie oraz ich użyteczność dla odbiorcy to wyróżniki PB – takie też będą podcasty, które stworzy znakomity zespół naszych doświadczonych dziennikarzy. Nowy serwis podcastowy z pewnością porwie czytelników i słuchaczy. Szczegóły przedstawimy jeszcze tego lata! – mówi Marcin Dobrowolski.

Bardzo się cieszę, że Marcin wraca do „Pulsu Biznesu”. Niebawem zbudujemy atrakcyjną ofertę podcastów. Poza wydaniem papierowym, portalem pb.pl i newsletterami będzie to nową forma korzystania z naszych treści, nie tylko newsowych − mówi Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Marcin Dobrowolski jest historykiem i dziennikarzem, związanym z mediami biznesowymi od 16 lat. Wcześniej pracował m.in. w Radiu PiN, gdzie był gospodarzem audycji Poranek Radia PiN, Dobry Program Gospodarczy i Śniadanie z Biznesplanem oraz był gospodarzem programu i redaktorem prowadzącym serwisy w telewizji BIZNES24. W latach 2013-2018 pracował w „Pulsie Biznesu” (Bonnier Business Polska).

Źródło: Puls Biznesu

Dodatkowe informacje:

„Puls Biznesu” to jedyny w Polsce dziennik poświęcony w 100 proc. gospodarce, wspierający w codziennej pracy przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów. Ze sprzedażą ponad 13 tys. egzemplarzy dociera do ponad 300 tys. czytelników (PBC, maj 2024, wskaźnik CCS − Czytelnictwo Cyklu Sezonowego), a portal pb.pl jest odwiedzany przez blisko 2 mln czytelników miesięcznie (Mediapanel, czerwiec 2024 r., 1 947 078 RU). 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jesienna ramówka TVN Style
Jest wiele powodów, aby cieszyć się ze zbliżającej się jesieni. Jednym z nich jest nowa oferta programowa, którą na nadchodzący sezon przygotowała dla swoich widzów stacja TVN Style. Na antenie zobaczymy kolejne serie znanych i lubianych hitów, a także aż 5 zupełnie nowych formatów.
Jesienną nowością, która startuje we wrześniu jest program biograficzny „Siedmiu wspaniałych muzyki filmowej”, w którym co sobotę (15:00 -17:00) przybliżymy sylwetki najsłynniejszych kompozytorów tego gatunku – od Ennia Morricone, przez Johna Williamsa po Hansa Zimmera. Ten program to część ważnej akcji jesiennej, której celem jest wprowadzenie do kalendarza ważnego...
Radio ESKA z akcją „Back to oldschool”
Z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego w Radiu ESKA startuje akcja antenowa „Back to oldschool” w ramach której słuchacze będą mieli szansę wygrać retro automaty do gier.
Co to będzie w Ameryce – polityczny wideopodcast Gazeta.pl
Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza wyjaśnia meandry polityki w przystępny i niepozbawiony humoru sposób. Projekt cieszy się bardzo dużą popularnością – od premiery w lutym 2024 r. zanotował ponad 18,3 mln emisji tylko w portalu Gazeta.pl. Teraz prowadzący postanowili przybliżyć słuchaczom i czytelnikom zawiłości...
Nowy nadajnik Radia ESKA Wrocław
Radio ESKA Wrocław uruchomiło nowy, dodatkowy nadajnik w stolicy Dolnego Śląska na częstotliwości 97,4 FM, dzięki czemu odbiór stacji w samym mieście stał się jeszcze łatwiejszy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764