logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dorociński ambasadorem Santander Bank Polska

  PR 30.03.2020, przeczytano 354 razy

Santander Bank Polska rozpoczął współpracę z Marcinem Dorocińskim, jednym z najpopularniejszych i najbardziej cenionych polskich aktorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dorocinski-ambasadorem-santander-bank-polska,386312,artykul.html

Współpraca banku i aktora, znanego z zaangażowania w tematy ważne społecznie, rozpoczęła się nietypowo - od opublikowanego na portalach społecznościowych nagrania, wykonanego przez Marcina Dorocińskiego we własnym domu. W materiale aktor zachęca do udziału w zbiórce charytatywnej rozpoczętej przez bank i Fundację Santander. Oprócz 2-milionowej darowizny dla polskich szpitali bank podwoi kwoty wpłacane przez darczyńców i przekaże je na zakup niezbędnego służbom medycznym sprzętu i wyposażenia potrzebnego do walki z koronawirusem. Nagranie można obejrzeć np. na Facebooku Santander Bank Polska.

– Decyzję o współpracy z Marcinem podjęliśmy w grudniu zeszłego roku. Zarówno nam, jak i Marcinowi bardzo zależało, żeby naszą współpracę opierać na wartościach i ideach, które dla banku i dla Marcina są niezwykle ważne, w tym między innymi działanie na rzecz środowiska i szeroko rozumiane zaangażowanie społeczne. Dlatego, gdy cały świat tak niespodziewanie znalazł się w nadzwyczajnie trudnej sytuacji, widzieliśmy, że musimy działać tu i teraz. Wspólnie zachęcamy dziś do wsparcia akcji na rzecz szpitali, bo jak mówimy w kampanii – chcemy jak najszybciej wrócić do świata, który kochamy. Liczne aktywności Marcina oraz odpowiedzialna społecznie postawa są nam bliskie. Współpraca z Marcinem pozwoli nam w jeszcze bardziej zauważalny sposób mówić o tym, co ważne dla nas wszystkich – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

– Zostałem ambasadorem Santander Bank Polska dlatego, że ten bank jest taki jak ja – jest zaangażowany społecznie. Doceniam również, że dziś, w tych trudnych czasach, jego pracownicy działają charytatywnie i pomagają potrzebującym. To bank skoncentrowany na człowieku. Dlatego do niego dołączam, na razie z domu, ale już wkrótce w wielu kampaniach – zapowiedział Marcin Dorociński.

Marcin Dorociński to aktor teatralny, telewizyjny i filmowy. Był sześciokrotnie nominowany do Orłów za pierwszoplanowe role w filmach Boisko bezdomnych, Rewers, Róża, Obława i Jack Strong oraz za drugoplanową w filmie Moje córki krowy. Na scenie warszawskiego Teatru Dramatycznego pracował m.in. z Grzegorzem Jarzyną, Krystianem Lupą, Krzysztofem Warlikowskim i Agnieszką Glińską. Jego ogromny dorobek zawodowy cieszy się uznaniem w branży oraz wśród licznych fanów.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764