logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dorociński i rodzinne bankowanie w Santander Bank

  PR 05.10.2020, przeczytano 3650 razy
ilustracja

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim, tym razem promująca rodzinne bankowanie. Aktor wcielił się w obserwatora marzeń i wyzwań związanych z dorastaniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dorocinski-i-rodzinne-bankowanie-w-santander-bank,388661,artykul.html

W spocie zobaczymy opowieść o pierwszym, nastoletnim zauroczeniu i wyzwaniach związanych z wchodzeniem do dorosłego świata, który nastolatkowie z reguły chcą odkrywać na własne konto. Nastrój spotu podbija cover utworu „Easy” zespołu Faith No More pierwotnie wykonywanego przez Commodores. Utwór, którego melodeklamacje wykonał Marcin Dorociński oddaje klimat ciepłych rodzinnych relacji i pokazuje łatwość, z jaką wiąże się rodzinne bankowanie w Santander Bank Polska.

Najnowszy spot podkreśla korzyści, jakie płyną z posiadania konta w tym samym banku przez rodziców i dzieci. W nastoletnim świecie przydatne są wygodne płatności kartą lub telefonem oraz możliwość rozliczeń ze znajomymi dzięki przelewom BLIK. Młodzi użytkownicy uczą się zarządzania swoimi finansami. Rodzic doceni z pewnością możliwość wglądu w wydatki swojego dziecka, czy szybki przelew kieszonkowego w nagłej potrzebie.

– Wszyscy klienci są dla nas ważni – zarówno dorośli, jak i ci, którzy dopiero wchodzą w dorosłość. Promujemy rozwiązania, które umożliwiają młodzieży wygodne, ale i odpowiedzialne podejście do zarządzania własnymi oszczędnościami. Rodzinne korzystanie z kont w jednym banku pozwala nastolatkom uczyć się i nabierać samodzielności finansowej. W najnowszym spocie zachęcamy też do korzystania z bankowości mobilnej, która jak pokazują badania, cieszy się coraz większym zaufaniem Polaków – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Z danych banku wynika, że najmłodsza grupa klientów Santander Bank Polska zdecydowanie woli korzystać z bankowości mobilnej niż internetowej. Liczba logowań do Banku rośnie wraz z wiekiem młodych użytkowników – w ciągu ostatniego roku 15-latkowie zalogowali się do bankowości ze smartfona średnio 89 razy, 16-latkowie 102 razy, a 17-latkowie 123 razy.

Działania reklamowe promujące rodzinne bankowanie obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.

Spot można obejrzeć od dziś we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych oraz w Internecie i na YouTube.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764