logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dorociński promuje aplikację Santander mobile

  PR 17.03.2021, przeczytano 662 razy
ilustracja

W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dorocinski-promuje-aplikacje-santander-mobile,390656,artykul.html

Rozpoczyna się wiosenna kampania, promująca szerokie możliwości aplikacji mobilnej i Konta Jakie Chcę. Wiosna to czas, kiedy budzą się uczucia i właśnie uczuciom jest poświęcony spot kampanii. Santander Bank Polska przypomina, że w życiu zdarzają się momenty, kiedy wyjątkowo zależy nam, żeby wszystko udało się idealnie. W takich chwilach dobrze mieć pod ręką aplikację Santander mobile, która daje więcej możliwości działania. Marcin Dorociński wciela się w spocie w różne role – od trenera po bohatera kina familijnego. Jest w nim obserwatorem i komentatorem wyzwań, jakie stawia przed nami codzienne życie.

– Życie lubi zaskakiwać, a my chcemy ułatwiać je naszym klientom w każdej sytuacji – komentuje Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska. – Dlatego wyposażyliśmy naszą aplikację mobilną w bardzo wiele funkcji, od wygodnych płatności telefonem, przelewów BLIK na numer telefonu, po codzienne ułatwianie drobnych spraw, jak np. płatność za parking czy zakup biletów komunikacji miejskiej. Ale chcemy też podkreślić zalety rodzinnego bankowania w naszym banku – bo dobrze jak rodzina korzysta z rozwiązań technologicznych w jednym banku – dodaje.

Spot podkreśla korzyści, jakie daje założenie Konta Jakie Chcę dla siebie i nastolatka – oprócz wygody i bezpieczeństwa wspólnego bankowania, jest to także premia za otwarcie konta i aktywne korzystanie z niego.

Działania reklamowe promujące Konto Jakie Chcę z aplikacją Santander mobile obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun oraz agencja Red8 (BTL), za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764