logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dorociński promuje aplikację Santander mobile

  PR 17.03.2021, przeczytano 672 razy
ilustracja

W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dorocinski-promuje-aplikacje-santander-mobile,390656,artykul.html

Rozpoczyna się wiosenna kampania, promująca szerokie możliwości aplikacji mobilnej i Konta Jakie Chcę. Wiosna to czas, kiedy budzą się uczucia i właśnie uczuciom jest poświęcony spot kampanii. Santander Bank Polska przypomina, że w życiu zdarzają się momenty, kiedy wyjątkowo zależy nam, żeby wszystko udało się idealnie. W takich chwilach dobrze mieć pod ręką aplikację Santander mobile, która daje więcej możliwości działania. Marcin Dorociński wciela się w spocie w różne role – od trenera po bohatera kina familijnego. Jest w nim obserwatorem i komentatorem wyzwań, jakie stawia przed nami codzienne życie.

– Życie lubi zaskakiwać, a my chcemy ułatwiać je naszym klientom w każdej sytuacji – komentuje Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska. – Dlatego wyposażyliśmy naszą aplikację mobilną w bardzo wiele funkcji, od wygodnych płatności telefonem, przelewów BLIK na numer telefonu, po codzienne ułatwianie drobnych spraw, jak np. płatność za parking czy zakup biletów komunikacji miejskiej. Ale chcemy też podkreślić zalety rodzinnego bankowania w naszym banku – bo dobrze jak rodzina korzysta z rozwiązań technologicznych w jednym banku – dodaje.

Spot podkreśla korzyści, jakie daje założenie Konta Jakie Chcę dla siebie i nastolatka – oprócz wygody i bezpieczeństwa wspólnego bankowania, jest to także premia za otwarcie konta i aktywne korzystanie z niego.

Działania reklamowe promujące Konto Jakie Chcę z aplikacją Santander mobile obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun oraz agencja Red8 (BTL), za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764