logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dorociński promuje komunikację bez barier w aplikacji Santander mobile

  PR 05.04.2022, przeczytano 460 razy
ilustracja

W nowej kampanii Santander Bank Polska przypomina, że aplikacja mobilna odpowiada na różne potrzeby klientów, m.in. umożliwia zdalne połączenie wideo w polskim języku migowym. Działanie tej funkcji prezentuje spot, w którym obok Marcina Dorocińskiego występuje para niesłyszących bohaterów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dorocinski-promuje-komunikacje-bez-barier-w-aplikacji-santander-mobile,395383,artykul.html

Santander Bank Polska stale wprowadza nowe funkcje, które ułatwiają codzienne bankowanie. W nowej reklamie pokazuje moc aplikacji mobilnej i możliwość zdalnego połączenia wideo w polskim języku migowym (PJM). Dzięki temu osoby niesłyszące mogą porozmawiać z doradcą i zarządzać swoimi finansami.

W filmie występują dwie młode osoby: Marta i Rafał. Ogromną pasją Marty jest taniec, a Rafał z zaangażowaniem wspiera swoją partnerkę. Historię podsumowuje również w języku migowym ambasador banku, Marcin Dorociński.

– Wiemy jak ważna jest inkluzywność i myślenie o rozwiązaniach także w wymiarze dostępnej komunikacji. Dlatego w ramach wiosennej kampanii chcemy akcentować istotę rozumienia różnych potrzeb naszych klientów oraz uwrażliwienie wszystkich odbiorców na ludzi wokół nas.  To jeden z głównych przekazów spotu – wyjaśnia Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Obszarze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Od kilkunastu lat bank realizuje program „Obsługa bez barier", by ułatwiać obsługę klientom z indywidualnymi potrzebami i być coraz bardziej dostępnym, dzięki sukcesywnie wprowadzanym zmianom. Santander Bank Polska zwiększa dostępność oddziałów bez barier, wdraża nowe rozwiązania m.in. przenośne pętle indukcyjne, będące wsparciem dla osób słabosłyszących. W wybranych placówkach pojawiają się także mapy tyflograficzne z oznakowaniem w alfabecie Braille'a oraz ścieżki dotykowe i system nawigacji przestrzennej Totupoint tak, by w danym oddziale łatwiej odnalazły się osoby niewidome. Santander Bank Polska to pierwszy bank, który uruchomił zdalną obsługę wideo w polskim języku migowym świadczoną przez pracowników Contact Center. Liczba połączeń z doradcami w PJM systematycznie rośnie.

Bank udostępnia również sieć tzw. „mówiących" bankomatów. Obecnie 90% z ponad 1500 bankomatów ma co najmniej jedno udogodnienie w postaci m.in.: udźwiękowienia, możliwości przełączenia w tryb wysokiego kontrastu, wygaszenia ekranu czy oznaczeń w alfabecie Braille'a (stan na 28 lutego 2022 r.).

– Wspólnie z naszymi klientami i ekspertami nieustannie pracujemy, aby wprowadzać kolejne, nowe rozwiązania zwiększające dostępność naszych produktów. Jesteśmy przekonani, że inicjatywy te są ważne i potrzebne – powiedziała Marta Walaszczyk-Szymańska, menedżer Programu Bank bez barier w Santander Bank Polska.

To już drugi spot wiosennej kampanii reklamowej promującej aplikację Santander mobile. Będzie można zobaczyć go w telewizji oraz internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, a dom produkcyjny Propeller zrealizował spot. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764