logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Dorociński promuje lokatę mobilną

  PR 31.05.2022, przeczytano 461 razy
ilustracja

Santander Bank Polska rusza z kolejnym spotem w kampanii, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile. Najnowsza reklama promuje lokatę mobilną, którą można w prosty sposób założyć poprzez aplikację banku. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby pieniądze nabrały mocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-dorocinski-promuje-lokate-mobilna,396087,artykul.html

Nowa reklama zachęca do założenia lokaty mobilnej przez aplikację Santander mobile. Jest to 4-miesięczna lokata złotówkowa, dostępna dla posiadaczy konta osobistego lub oszczędnościowego z usługami online, która daje gwarancję 5% zysku w skali roku.

– Dbamy o finanse naszych klientów, staramy się dopasować ofertę do ich aktualnych potrzeb. Skupiamy się nie tylko na dostarczaniu atrakcyjnych produktów, ale także na ich dostępności poprzez kanały zdalne. Nasza kampania „Pilot mocy” pokazuje, jak w prosty i szybki sposób, bez wychodzenia z domu, można korzystać z bankowości on-line i produktów finansowych – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu w Santander Bank Polska.

Jest to kolejny spot w wiosennej kampanii, w której pojawia się ambasador marki Marcin Dorociński. By wzmocnić komunikat o mocy oszczędzania, jakiej nabierają pieniądze lokowane przez aplikację Santander mobile, w reklamie wykorzystano znany utwór zespołu Snap! – „I’ve got the power”.

Reklama emitowana będzie w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w internecie (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764