logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Ejsmont szefem strategii w Change Serviceplan

  PR 02.01.2018, przeczytano 756 razy
ilustracja

Change Serviceplan zaczyna rok od zmiany na stanowisku Dyrektora Strategii. Marcin Ejsmont zastępuje na tym stanowisku Annę Roman-Pluta, która rozstała się z firmą w zeszłym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-ejsmont-szefem-strategii-w-change-serviceplan,34994,artykul.html

Marcin Ejsmont jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończył także  studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej (Kolegium Nauk
o Przedsiębiorstwie). Z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. Pracował
w agencjach Brain i Grey, a ostatnio jako Planning Director w J. Walter Thompson. Jest również konsultantem państwowych projektów komunikacyjnych m.in. dla Millward Brown, w ramach zleceń Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. W tym roku zasiadał w jury konkursu Mixx Awards 2017.

Marcin posiada wszechstronne doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marek i komunikacji dla licznych kategorii biznesowych, o czym świadczy jego portfolio obsługiwanych marek: mi.n. Allianz, Bank PKO BP, Ferrero, Foodcare, KGHM, Lotos, m-Bank, Play, Plus czy Wedel. Projekty nad którymi pracował były wielokrotnie nagradzane za efektywność na konkursie Effie Awards.

Bardzo się cieszę, że Marcin dołączył do naszego zespołu. – mówi Wojciech Putrzyński, CEO Change Serviceplan – Jego wszechstronne doświadczenie, również w sferze planowania działań on-line, na styku kreacji, mediów i technologii bardzo pasuje do naszej koncepcji rozwoju spółki i całej grupy, w ramach której funkcjonujemy. Jestem przekonany, że obecność Marcina będzie wartością dodaną naszych usług.

Źródło: Change Serviceplan

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764