logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Gaudnik w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl

  PR 15.04.2021, przeczytano 210 razy
ilustracja

Od kwietnia 2021 r. w dziale rozwoju prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" dla firm i instytucji pracuje Marcin Gaudnik. W zespole, do którego przeszedł ze spółki Yieldbird, zajmuje się partnerstwami zawieranymi przy sprzedaży oferty subskrypcyjnej B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-gaudnik-w-zespole-rozwoju-prenumeraty-b2b-wyborcza.pl,391054,artykul.html

Zespół rozwoju prenumeraty B2B Wyborczej.pl współpracuje z firmami i instytucjami zainteresowanymi ofertą subskrypcyjną treści na serwisach Grupy Wyborcza oraz związanymi z nimi usługami m.in. sponsoringu prenumeraty cyfrowej w postaci ekskluzywnej przestrzeni reklamowa dla marek na wyłączność. Dział, którym kieruje Ewa Budzińska, funkcjonuje w strukturach Grupy Wyborcza - zespołu zajmującego się sprzedażą reklam w serwisach i tytułach prasowych marki Wyborcza.

Marcin Gaudnik jako partnership manager w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl  zajmuje się od kwietnia br. współpracą partnerską z firmami i instytucjami. Jest odpowiedzialny za nawiązywanie nowych relacji, a także ich prowadzenie oraz usprawnienie procesu obsługi klientów korzystających z oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl.

- Dołączenie Marcina Gaudnika do naszego zespołu wiąże się z planami dalszego rozwoju oferty prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl dla firm i instytucji. W najbliższym czasie chcemy skoncentrować się na prowadzeniu działań odpowiadających oczekiwaniom naszych dotychczasowych klientów oraz pozyskaniu nowych partnerów. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny w całym procesie sprzedaży jest element obsługi posprzedażowej, stąd duży nacisk na rozwój tego obszaru - komentuje Ewa Budzińska, szef obszaru Prenumerata B2B Wyborcza.pl.

Wcześniej Marcin Gaudnik zatrudniony był w spółce Yieldbird na stanowisku Customer Success Managera, gdzie pracował z największymi polskimi wydawcami mediowymi w zakresie reklamy programatycznej. Ukończył studia magisterskie w Amsterdamie, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w e-sporcie oraz reklamie internetowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok nawiązał współpracę z Shopify, aby wesprzeć przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz rozszerzaniu strategii handlowych, poprzez kampanie skierowane do unikalnej społeczności platformy. Dzięki współpracy TikToka i Shopify w Polsce, nawiązującej do globalnej premiery ogłoszonej w październiku 2020 r., platforma wprowadza funkcje, które...
Jak konsumujemy telewizję na żywo przez internet i VOD?
Czas spędzony na oglądaniu TV na żywo w sieci oraz treści wideo oferowanych w technologii streamingu wzrósł o 36% r/r. W Europie blisko co druga (46%) osoba konsumuje takie treści za pośrednictwem SMART TV oraz dekodera, a w Polsce przede wszystkim (42%) poprzez przeglądarkę internetową, wynika z najnowszych badań GONET.TV.
TikTok pozwala użytkownikom nawiązywać kontakt i budować relacje z markami, które kochają. Reklamodawcom natomiast umożliwia wykorzystanie unikalnego formatu, popularności, atrakcyjności oraz zasięgu platformy w celu dotarcia do nowych grup odbiorców. Dziś TikTok wprowadza TikTok Brand Lift Study (BSL), dzięki któremu będą oni mogli zmierzyć realną wartość...
Rockowe wakacje z Rock Radiem
Już w piątek, 25 czerwca 2021 r. w Rock Radiu rozpoczną się wakacje, a wraz z nimi ruszy letnia ramówka stacji. Znajdą się w niej m.in. programy nadawane co piątek z plenerowego studia w warszawskim Hard Rock Cafe, w którym wystąpią zespoły wyłonione w Festiwalu Klasyki Rocka. Redakcja Rock Radia zaprosi też słuchaczy do sprawdzenia się Wielkim Teście z klasyki...
W te wakacje Radio Złote Przeboje stawia na muzykę. Od 28 czerwca br. na antenie stacji pojawiać się będzie jeszcze więcej największych przebojów z lat 80., 90. i dwutysięcznych zgodnie z hasłem "Gramy na to, jak na lato!". Oprócz tego słuchacze rozgłośni nadal będą mogli spróbować swoich sił w konkursie związanym z Euro 2020, a także m.in....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764