logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Gaudnik w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl

  PR 15.04.2021, przeczytano 550 razy
ilustracja

Od kwietnia 2021 r. w dziale rozwoju prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" dla firm i instytucji pracuje Marcin Gaudnik. W zespole, do którego przeszedł ze spółki Yieldbird, zajmuje się partnerstwami zawieranymi przy sprzedaży oferty subskrypcyjnej B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-gaudnik-w-zespole-rozwoju-prenumeraty-b2b-wyborcza.pl,391054,artykul.html

Zespół rozwoju prenumeraty B2B Wyborczej.pl współpracuje z firmami i instytucjami zainteresowanymi ofertą subskrypcyjną treści na serwisach Grupy Wyborcza oraz związanymi z nimi usługami m.in. sponsoringu prenumeraty cyfrowej w postaci ekskluzywnej przestrzeni reklamowa dla marek na wyłączność. Dział, którym kieruje Ewa Budzińska, funkcjonuje w strukturach Grupy Wyborcza - zespołu zajmującego się sprzedażą reklam w serwisach i tytułach prasowych marki Wyborcza.

Marcin Gaudnik jako partnership manager w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl  zajmuje się od kwietnia br. współpracą partnerską z firmami i instytucjami. Jest odpowiedzialny za nawiązywanie nowych relacji, a także ich prowadzenie oraz usprawnienie procesu obsługi klientów korzystających z oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl.

- Dołączenie Marcina Gaudnika do naszego zespołu wiąże się z planami dalszego rozwoju oferty prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl dla firm i instytucji. W najbliższym czasie chcemy skoncentrować się na prowadzeniu działań odpowiadających oczekiwaniom naszych dotychczasowych klientów oraz pozyskaniu nowych partnerów. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny w całym procesie sprzedaży jest element obsługi posprzedażowej, stąd duży nacisk na rozwój tego obszaru - komentuje Ewa Budzińska, szef obszaru Prenumerata B2B Wyborcza.pl.

Wcześniej Marcin Gaudnik zatrudniony był w spółce Yieldbird na stanowisku Customer Success Managera, gdzie pracował z największymi polskimi wydawcami mediowymi w zakresie reklamy programatycznej. Ukończył studia magisterskie w Amsterdamie, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w e-sporcie oraz reklamie internetowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764