logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Goralewski redaktorem naczelnym Pulsu Biznesu

  PR 13.05.2024, przeczytano 667 razy
ilustracjastrzałka

Redaktorem naczelnym „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl został Marcin Goralewski, od ponad 20 lat związany z wydawnictwem Bonnier Business Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-goralewski-redaktorem-naczelnym-pulsu-biznesu,404200,artykul.html

To duże wyróżnienie. Rozpocząłem pracę jako dziennikarz, później byłem wydawcą i wieloletnim zastępcą redaktora naczelnego. „Puls Biznesu” może być jeszcze lepszym źródłem rzetelnych informacji oraz opiniotwórczą platformą dyskusyjną polskich przedsiębiorców, a także miejscem, gdzie biznes spotyka się z administracją. Słyniemy z newsów, ale rozbudujemy je o inne treści. Newsy zawsze będą naszym wyróżnikiem, ale mamy większe ambicje. Żyjemy w bardzo niespokojnych i nieoczywistych czasach, więc obiektywne artykuły tłumaczące gospodarczo-polityczną rzeczywistość i jej wpływ na nasze życie są tym, czego oczekują od nas czytelnicy. Zawsze będziemy kierować się zasadą dziennikarskiej rzetelności, apolityczności oraz stać na straży wolności słowa — mówi Marcin Goralewski.

Karierę zawodową rozpoczął w dzienniku „Nowa Europa”, później był związany z „Dziennikiem Prawo i Gospodarka” oraz portalem Expander.

Cieszę się, że redakcyjne stery przejmuje Marcin Goralewski. Wyniki „Pulsu Biznesu”, który jako jeden z niewielu tytułów na rynku zwiększa sprzedaż zarówno wydań drukowanych, jak też cyfrowych pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość. Nowy redaktor naczelny będzie gwarantem jakościowego, rzetelnego, niezależnego i apolitycznego dziennikarstwa. Polscy przedsiębiorcy będą mieli w nim rzecznika walczącego o przestrzeganie praw wolnego rynku i tropiącego absurdy prawne ograniczające prowadzenie działalności gospodarczej. Jednocześnie grono ponad 30 dziennikarzy zatrudnionych w redakcji „Pulsu Biznesu” może być pewne, że Marcin będzie stał na straży swobody wypowiedzi i wolności słowa — podstawowej wartości mediów wydawanych przez koncern Bonnier — mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Zastępcami nowego redaktora naczelnego zostali Ignacy Morawski i Eugeniusz Twaróg. Funkcję tę od 2015 r. pełni również Łukasz Korycki.

Ignacy Morawski jest głównym ekonomistą „Pulsu Biznesu” i dyrektorem centrum analiz SpotData należącego do Bonnier Business Polska. Przez wiele lat pracował jako ekonomista w sektorze bankowym. W 2017 r. znalazł się na liście New Europe 100 publikowanej przez „Financial Times”. W 2019 r. wyróżniony przez ThinkTank jako jeden z 10 ekonomistów najbardziej słuchanych przez polski biznes. W „Pulsie Biznesu” od 2017 r. komentuje bieżącą sytuację makroekonomiczną, przygotowuje prognozy dla polskiej i światowej gospodarki, kieruje platformą analizy.pb.pl oraz pisze autorski newsletter.

Eugeniusz Twaróg pracuje w „Pulsie Biznesu” od 2007 r. Zajmuje się rynkiem finansowym, szczególnie sektorem bankowym oraz polityką regulacyjną. Merytorycznie koordynuje ranking Złoty Bankier — największe w Polsce badanie oceniające poziom jakości obsługi, produkty, komunikację marketingową i społeczne zaangażowanie banków. Jest dwukrotnym laureatem Nagrody im. Mariana Krzaka, jednej z najstarszych i najbardziej prestiżowych nagród dla dziennikarzy ekonomicznych.

Źródło: Bonnier Business (Polska)

Dodatkowe informacje:

„Puls Biznesu” to dziennik poświęcony w 100 proc. gospodarce, wspierający w codziennej pracy przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów. Ze sprzedażą ponad 13 tys. egzemplarzy dociera do ponad 71 tys. czytelników (PBC, luty 2024), a portal pb.pl jest odwiedzany przez blisko 1,3 mln czytelników miesięcznie (Mediapanel, luty 2024 r.).

Szwedzki koncern wydawniczy Bonnier rozpoczął działalność w Polsce w 1997 r. — początkowo jako wydawca „Pulsu Biznesu”. W 2015 r. do grupy dołączył Bankier.pl. Bonnier Business Polska jest też właścicielem największej finansowej sieci afiliacyjnej w Polsce — SystemPartnerski.pl. W 2015 r. nabył też 100 proc. udziałów w spółce Prawomaniacy, wydawcy serwisów ArsLege.pl i LexLege.pl docierających do szerokiej grupy prawników i studentów prawa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764