25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała. W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Marcin Gugała wcześniej pracował jako Marketing Manager w OTFC S.A., gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne marek 4F i Outhorn i jako Brand Manager w Marquard Media Polska, gdzie m.in. odpowiadał za strategię komunikacji, realizację działań marketingowych i zarządzanie projektami specjalnymi.
- Obecność w zespole Wprost traktuję nie tylko jako duże wyzwanie, ale także zaszczyt. To możliwość współtworzenia nowej odsłony jednej z najbardziej opiniotwórczych marek w kraju w momencie, w którym digitalizacja staje się jedyną alternatywą dla wydawców myślących perspektywicznie. Pierwsze szlify zawodowe zdobywałem jako dziennikarz, później na stałe wiążąc się z marketingiem, reklamą i komunikacją digitalową. Chciałbym, żeby synergia tych doświadczeń dała zasłużony efekt. - zapowiedział Marcin Gugała.
Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.
Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.