logo
WIADOMOŚCI

Marcin Gut w Amnet Polska

redakcja  PR 12.01.2018, przeczytano 314 razy

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-gut-w-amnet-polska,35097,artykul.html

W styczniu br. Marcin Gut objął stanowisko Programmatic Managera w agencji Amnet, spółce z grupy Dentsu Aegis Network Polska, zajmującej się zakupem mediów w modelu Programmatic Buying (RTB) w kampaniach typu performance i brandingowych. W nowej roli zarządza zespołem pięciu specjalistów prowadzących kampanie dla klientów grupy DAN.

Marcin Gut to absolwent socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą mediową jest związany od kilkunastu lat. Dotychczas zajmował się planowaniem, realizacją i zarządzaniem kampaniami reklamowymi w internecie dla klientów różnorodnych branż, m.in.: motoryzacja, FMCG, telekomunikacja, retail, fast food, finanse, transport, kosmetyki i wielu innych.

Przez ostatnie 2,5 roku Gut stał na czele agencji Accuen, podmiotu z grupy OMD specjalizującego się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Odpowiadał za tworzenie produktów reklamowych opartych na programmaticu oraz z wykorzystaniem Big Data. Pracował także w Havas Media jako Programmatic Media Manager. Wcześniej zarządzał kampaniami internetowymi w Media Contacts. Kampanie, które współrealizował były nagrodzone w konkursach Effie oraz MIXX Awards.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Api.pl wspiera młodych projektantów
Wspierani przez API.PL młodzi projektanci, zostali zauważeni, a ich kolekcje wykorzystujące druk na tekstyliach docenione.
HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+
HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP...
Opus B Brand Design: Rebranding marek CRH
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marek CRH Company w Polsce.
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały...
Sony uruchamia w Europie portal α Universe
Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.
 
niedziela 15.07.2018, 132 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone