logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Gut w Amnet Polska

  PR 12.01.2018, przeczytano 1006 razy

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-gut-w-amnet-polska,35097,artykul.html

W styczniu br. Marcin Gut objął stanowisko Programmatic Managera w agencji Amnet, spółce z grupy Dentsu Aegis Network Polska, zajmującej się zakupem mediów w modelu Programmatic Buying (RTB) w kampaniach typu performance i brandingowych. W nowej roli zarządza zespołem pięciu specjalistów prowadzących kampanie dla klientów grupy DAN.

Marcin Gut to absolwent socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą mediową jest związany od kilkunastu lat. Dotychczas zajmował się planowaniem, realizacją i zarządzaniem kampaniami reklamowymi w internecie dla klientów różnorodnych branż, m.in.: motoryzacja, FMCG, telekomunikacja, retail, fast food, finanse, transport, kosmetyki i wielu innych.

Przez ostatnie 2,5 roku Gut stał na czele agencji Accuen, podmiotu z grupy OMD specjalizującego się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Odpowiadał za tworzenie produktów reklamowych opartych na programmaticu oraz z wykorzystaniem Big Data. Pracował także w Havas Media jako Programmatic Media Manager. Wcześniej zarządzał kampaniami internetowymi w Media Contacts. Kampanie, które współrealizował były nagrodzone w konkursach Effie oraz MIXX Awards.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764