WIADOMOŚCI

Marcin Gut w Amnet Polska

redakcja  PR 12.01.2018, przeczytano 219 razy

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-gut-w-amnet-polska,35097,artykul.html

W styczniu br. Marcin Gut objął stanowisko Programmatic Managera w agencji Amnet, spółce z grupy Dentsu Aegis Network Polska, zajmującej się zakupem mediów w modelu Programmatic Buying (RTB) w kampaniach typu performance i brandingowych. W nowej roli zarządza zespołem pięciu specjalistów prowadzących kampanie dla klientów grupy DAN.

Marcin Gut to absolwent socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą mediową jest związany od kilkunastu lat. Dotychczas zajmował się planowaniem, realizacją i zarządzaniem kampaniami reklamowymi w internecie dla klientów różnorodnych branż, m.in.: motoryzacja, FMCG, telekomunikacja, retail, fast food, finanse, transport, kosmetyki i wielu innych.

Przez ostatnie 2,5 roku Gut stał na czele agencji Accuen, podmiotu z grupy OMD specjalizującego się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Odpowiadał za tworzenie produktów reklamowych opartych na programmaticu oraz z wykorzystaniem Big Data. Pracował także w Havas Media jako Programmatic Media Manager. Wcześniej zarządzał kampaniami internetowymi w Media Contacts. Kampanie, które współrealizował były nagrodzone w konkursach Effie oraz MIXX Awards.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

 
wtorek 23.01.2018, 113 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone